PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ustawa o danych osobowych!

  • 1. Data: 2007-04-20 13:10:48
    Temat: Ustawa o danych osobowych!
    Od: "Wielki Miś" <w...@m...pl>

    Chcialbym poruszyc nastepujaca kwestie:
    W jakiej sytuacji pracodawca moze przekazac dane osobowe innym podmiotom?
    Chodzi o następującą sprawę:
    Pracodawca (były) otrzymuję z Urzędu Miasta X informację, że z uwagi, że nie
    dokonano opłaty za parkingu w dniu Y o godz. Z nakłada się opłatę dodoatkową
    na samochód o numerze X 2, w wysokości K.
    Właścicielem samochodu jest towarzystwo leasingowe, które przekierowuje
    sprawę do leasingobiorcy, a te do pracownika.
    Ale pracownik już od miesiąca tutaj nie pracuje.
    I teraz sedno sprawy: Czy pracodawca może przekazać dane osobowe (chodzi mi
    o adres) do Urzędu Miasta (wystawca opłaty za nieparkowanie), bo zdaje sobie
    sprawę, że imię i nazwisko pracownika czy numer telefonu jest wskazany.
    Natomiast, co do adresu to mam wątpliwości.
    A druga spraw, która przychodzi w tej sprawie czy ważne jest nałożenie
    opłaty dodatkowej na parkującego bez poinformowania go o tym, chodzi mi
    przede wszystkim, że parukjemy w miejscu dozwolonym, ale np. nie wykupimy
    biletu od paringowego czy maszyny. Bo włożenie czegoś za wycieraczkę to
    chyba,... nic (przynajmniej ja nie słyszałem o takiej formie przekazywania
    informacji).
    Proszę o pomoc.

  • 2. Data: 2007-04-20 13:24:19
    Temat: Re: Ustawa o danych osobowych!
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    > Proszę o pomoc.

    Nie, tylko na wniosek policji, prokuratury lub sądu.