PracaGrupypl.praca.dyskusje › prawo pracy

  • 1. Data: 2007-04-19 09:19:26
    Temat: prawo pracy
    Od: bereiter <b...@v...pl>

    Witam

    Pod koniec marca mialam wypadek w pracy. Bylam cztery dni w szpitalu i
    od tamtego czasu mam zwolnienie lekarskie, ktore moze sie niestety
    jeszcze przeciagnac do maja. Moj szef poinformowal mnie ze kazal juz
    szukac kogos innego na moje miejsce i jak wroce z chorobowego to dostane
    wymowienie. Mowiac szczerze nie wiem co mam zrobic w takiej sytuacji i
    czy on moze tak zrobic?

  • 2. Data: 2007-04-19 09:24:06
    Temat: Re: prawo pracy
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    bereiter wrote:

> [...]
    > szukac kogos innego na moje miejsce i jak wroce z chorobowego to dostane
    > wymowienie. Mowiac szczerze nie wiem co mam zrobic w takiej sytuacji i
    Nie może, możesz dochodzić w sądzie przywrócenia stosunku do pracy jak Cię
    wywali. Do tego należy Ci się odszkodowanie, bo wypadek był w pracy, ale tu
    nie mam pojęcia, jak się to je.

  • 3. Data: 2007-04-19 09:30:20
    Od: bereiter <b...@v...pl>

    A jesli przyjmie mnie spowrotem powiedzmy na tydzien i dopiero da
    wymowienie? Co prawda z pewnoscia nawet ten tydzien nie bylabym na moim
    stanowisku tylko na innym.

  • 4. Data: 2007-04-19 09:40:25
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 19 kwi o godzinie 11:30, na pl.praca.dyskusje, bereiter napisał(a):

    > A jesli przyjmie mnie spowrotem powiedzmy na tydzien i dopiero da
    > wymowienie? Co prawda z pewnoscia nawet ten tydzien nie bylabym na moim
    > stanowisku tylko na innym.

    Co znaczy "na innym stanowisku"???
    Jakie stanowisko masz w umowie?
    Porozumienie zmieniające otrzymasz? Zmiana warunków pracy i płacy nastąpi?

    heheh - pisałem na .prawo - zerknij tam.

    --
    Herbi
    19-04-2007 11:40:23

  • 5. Data: 2007-04-19 10:17:20
    Od: bereiter <b...@v...pl>

    Herbi napisał(a):

    > Co znaczy "na innym stanowisku"???
    > Jakie stanowisko masz w umowie?
    > Porozumienie zmieniające otrzymasz? Zmiana warunków pracy i płacy nastąpi?

    Nie bedzie zmiany w umowie tylko karza mi robic cos innego, bo moje
    miejsce juz bedzie zajete. Moj szef juz kiedys zrobil taki numer chcac
    zeby pewna osoba sama odeszla i to mu sie wtedy udalo.

    > heheh - pisałem na .prawo - zerknij tam.

    Tak widzialam dziekuje :)

  • 6. Data: 2007-04-19 20:18:23
    Od: keczerad <k...@p...fm>

    Kaizen napisał(a):
    > Pięknego dnia Thu, 19 Apr 2007 11:24:06 +0200, Herakles
    > <h...@b...pl> zakodował:

    > A niby czemu nie może?
    > Możesz podać podstawę prawną?
    >
    > Zakończone zwolnienie ani wypadek przy pracy nie dają żadnej ochrony
    > przed wypowiedzeniem.

    nie, ale rejestracja tej rozmowy napewno bylaby niezlym dowodem :)

    --

    keczerad

    http://www.e-mo.com.pl
    sklep w (X)HTML wraz z modulem do Subiekta GT

  • 7. Data: 2007-04-19 22:02:30
    Od: keczerad <k...@p...fm>

    Kaizen napisał(a):
    > Pięknego dnia Thu, 19 Apr 2007 22:18:23 +0200, keczerad
    > <k...@p...fm> zakodował:

    > Na co?

    na "gupote" ;), zamiar zwolnienia za chorobe