PracaGrupypl.praca.dyskusje › Usługi informatyczne - jak się cenić ?

  • 1. Data: 2006-03-22 18:22:26
    Temat: Usługi informatyczne - jak się cenić ?
    Od: "Tomek" <s...@o...pl>

    Witam,

    Mam do postawienia serwer www, z bazą danych, do tego w domenie i opcjonalnie
    serwer pocztowy. Wszystko pod win, oprogramowanie już jest. Dochodzi jeszcze
    pomoc w zakupie routera dsl, skonfigurowanie go, oraz konfiguracja sieci. Na
    ile powinienem się wycenić ? Zaznaczam że nie chce przesadzić bo to znajoma
    firma i bede tym najprawdopodobniej administrował po godzinach. Jak myslicie
    ile jest warta moja praca, oraz ile powinienem brać za administracje. Będę
    bardzo wdzięczny za pomoc.

    Pozdrawiam,
    T.

  • 2. Data: 2006-03-22 19:46:55
    Temat: Re: Usługi informatyczne - jak się cenić ?
    Od: "Parasol" <a...@k...poczta.killznowu.onet.pl>

    Użytkownik "Tomek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > myslicie
    > ile jest warta moja praca, oraz ile powinienem brać za administracje. Będę

    Tak zeby stac Cie bylo na lawetowanego z Holandii Opla (rocznika nie
    podam ). Usun posta zanim Cie zbluzgaja ;-)

  • 3. Data: 2006-03-22 22:09:04
    Od: "Michał" <login=mmichal@server=tlen.pl>

    > Tak zeby stac Cie bylo na lawetowanego z Holandii Opla (rocznika nie
    > podam ). Usun posta zanim Cie zbluzgaja ;-)

    Myślę, że Vectra'96 lub młodsza by się takiemu przydała... ;-)

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-03-22 23:04:30
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > Myślę, że Vectra'96 lub młodsza by się takiemu przydała... ;-)
    10-latka?? lub młodsza? toz to paragraf z urzędu !
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 5. Data: 2006-03-24 13:11:58
    Od: " autor" <u...@g...pl>

    > ile jest warta moja praca, oraz ile powinienem brać za administracje. Będę
    > bardzo wdzięczny za pomoc.

    Hm, dobre pytanie zadawne co kilka minut w tym kraju ... ,wszytko zalezy od:
    - co potrafisz ,
    - czego wymaga klient
    biorac pod uwage Twoj post jako wynagrodzenie ;
    -szklanka herbaty
    -list refrencyjny
    -uscik reki portiera przy wyjsciu

    pozdrawiam
    p.s.
    tylko weź cukier jak słodzisz bo na to nie licz