PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urzędniczka w PUP

  • 1. Data: 2004-11-29 23:11:53
    Temat: Urzędniczka w PUP
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Przyszedł bezrobotny do PUP aby się zarejestrować.
    W druczku jest pytanie: "czy miał Pan(-i) kiedykolwiek umowy zlecenia" lub
    coś w tym stylu.
    Urzędniczka stwierdziła, że wpisanie TAK jest na niekorzyść... ale nie
    uzasadniła dlaczego.

    O co tu chodzi ?

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@X...pl <wytnij XX i zbedna kropke gdy bedziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl

  • 2. Data: 2004-11-30 08:20:47
    Temat: Re: Urzędniczka w PUP
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <j...@B...tlen.pl>

    Hi!!!

    On Mon, 29 Nov 2004 23:11:53 GMT, "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy"
    <a...@j...w.stopce.pl> wrote:

    >Przyszedł bezrobotny do PUP aby się zarejestrować.
    >W druczku jest pytanie: "czy miał Pan(-i) kiedykolwiek umowy zlecenia" lub
    >coś w tym stylu.

    W jakim "druczku"? Nazywa się to jakoś?

    3m się.
    --
    Waldemar "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl/

  • 3. Data: 2004-11-30 08:40:34
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Urzędniczka stwierdziła, że wpisanie TAK jest na niekorzy?ć... ale nie
    > uzasadniła dlaczego.

    Zawsze mi sie wydawalo, ze kłamanie to jest na niekorzysc, chociaz
    czasami na krótko na korzyść ;-))