PracaGrupypl.praca.dyskusje › zarobki w banku w małym mieście

  • 1. Data: 2008-01-03 07:40:17
    Temat: zarobki w banku w małym mieście
    Od: ppp <j...@w...pl>

    czy orientujecie się jakie są wysokości wynagrodzeń w bankach w małych
    miastach? Na stanowisku doradca klienta albo kasjer? czy można
    osiągnąć zarobki w wysokości 2000 zł netto czy jest to raczej mało
    realne? Pytam, bo prawdopodobnie będę musiał wyprowadzić się z dużego
    miasta a to wiąże się ze zmianą pracy.

  • 2. Data: 2008-01-03 13:48:32
    Temat: Re: zarobki w banku w małym mieście
    Od: "niechetny do pracy w Polsce" <b...@...pl>

    Użytkownik "ppp" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    Chyba Ci się klawisz na klawiature omsknął i chciałeś napisać 1000zł
    netto

  • 3. Data: 2008-01-04 12:27:01
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    niechetny do pracy w Polsce wrote:

> [...]
    > miasta a to wiąże się ze zmianą pracy.
    >
    > Chyba Ci się klawisz na klawiature omsknął i chciałeś napisać 1000zł

    Sam się omsknąłeś, jak byłem w temacie 5 lat temu to kasjerka w małym
    mieście zarabiała 1600 netto. Ale to kasjerka, musi mieć w razie czego z
    czego oddać, a to było 5 lat temu!

  • 4. Data: 2008-01-04 17:43:44
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    > czy orientujecie się jakie są wysokości wynagrodzeń w bankach w małych
    > miastach? Na stanowisku doradca klienta albo kasjer? czy można

    mieszkam w malym miescie, sa 4 banki i ludzie sie ciesza, ze maja tam prace
    bo wszedzie przez ostatni rok, dwa, byly ostre redukcje w bankach...