PracaGrupypl.praca.dyskusje › Który PIT

  • 1. Data: 2004-04-26 08:17:44
    Temat: Który PIT
    Od: "TomaszP" <d...@p...onet.pl>

    Czesc
    Jako student , który wykonał prace jako zlecenie , albo umowa o dzieło
    ,którego pita mam złożyć.Pytanie może jest dziwne , ale robie to pierwszy
    raz i nie mam zielonego pojecia co i jak .
    Pozdrawiam
    Tomasz p

  • 2. Data: 2004-04-26 08:27:18
    Temat: Re: Który PIT
    Od: "Klaudia " <c...@g...pl>

    TomaszP <d...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Jako student , który wykonał prace jako zlecenie , albo umowa o dzieło
    > ,którego pita mam złożyć

    Hej
    skladasz PIT-37, w cześci F1 Dochody i straty podatnika wypełniasz rubryki od
    53-57 (3.Działalność wykonywana osobiście o której mowa w art.3 (w tym umowy
    zlecenie i o dzieło).
    Jeśli nie wiesz jak zrobic PITa proponuję sciągnąc jakis program do tego -
    tyle ich w internecie teraz jest. Ja korzystam z programu na stronie
    http://www.pity.pl/ jest latwy i dobrze wszystko liczy :)

    Pozdrawiam
    Klaudia

  • 3. Data: 2004-04-26 12:36:03
    Od: "Gordon_" <G...@a...pl>

    Cześć

    Pit 37 plus Pit/O jeśli masz do odliczenia szkołę, rachunki za zakup pomocy
    naukowych tj. książki, programy komputerowe.

    Pozdrawiam