PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop uzupełniający czy proporcjonalny › Re: Urlop uzupełniajšcy czy proporcjonalny
    From: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Urlop uzupełniajšcy czy proporcjonalny
    Date: Fri, 19 Sep 2008 20:39:06 +0200

    Kaizen pisze:
    > Pieknego dnia Mon, 15 Sep 2008 22:32:07 -0700 (PDT),
    > e...@p...onet.pl zakodowal:

    > Proporcjonalnie tylko przy zmianie pracodawcy na innego.

    No i tu można się czepiać, bo wychodzą zagmatwane przepisy.
    Umowa się rozwiązała, pracodawca powinien wypłacić ekwiwalent,
    ewentualnie strony mogą podpisać porozumienie w sprawie wykorzystania
    urlopu w czasie następnego stosunku pracy. Jakby wypłacał ekwiwalent,
    toby musiał liczyć z 20 dni /może nawet do tego okresu wystawić
    świadectwo pracy/. Z drugiej strony jeżeli dobry pracownik, to można
    zawsze policzyć jako 26 dni przysługującego urlopu.

    --
    Nikiel ;)
    od niklu