PracaGrupypl.praca.dyskusje › UK - praca w zawodach "elektrycznych"

  • 1. Data: 2004-08-15 17:18:31
    Temat: UK - praca w zawodach "elektrycznych"
    Od: Piotr <p...@n...spamuj.com>

    Witam!
    Jak jest w UK z pracą w zawodach automatyk, elektronik, elektryk, czy jest
    na nie zapotrzebowanie, jakie specjalności są poszukiwane i na jakie realne
    zarobki można liczyć? Z tym że nie szukam jakiejkolwiek roboty tylko czegoś
    dobrze płatnego. Pytanie kieruję zwłaszcza do tych osób które były/są tam i
    mają jakąś własną wiedzę w temacie.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2004-08-15 20:03:03
    Temat: Re: UK - praca w zawodach "elektrycznych"
    Od: Piotr <p...@n...spamuj.com>

    Nikt nie wie? Czy tam tylko informatycy i zmywacze garów jeżdzą? :-(

  • 3. Data: 2004-08-15 20:06:22
    Od: ".:Backtrim:." <b...@l...nl>

    Dnia Sun, 15 Aug 2004 19:18:31 +0200, Piotr napisał(a):

> [...]
    > dobrze płatnego. Pytanie kieruję zwłaszcza do tych osób które były/są tam i

    chcesz tam szukać pracy w zwodzie elektrycznym? Dlaczego?
    Wydaje mi się że w Polsce również można w takim zawodzie dobrze i popłatnie
    pracować.

    marcinek
    elektryk-elektronik-metrolog

  • 4. Data: 2004-08-15 20:28:52
    Od: Piotr <p...@n...spamuj.com>

    .:Backtrim:. wrote:

    > chcesz tam szukać pracy w zwodzie elektrycznym? Dlaczego?
    > Wydaje mi się że w Polsce również można w takim zawodzie dobrze i
    > popłatnie pracować.

    Nie jest najgorzej (choć te haracze na ZUS itd są dobijające) ale warto się
    rozejrzeć za nowymi możliwościami. W niektórych zawodach można zarobić
    znacząco więcej dlatego pytam jak jest w naszej branży.

    pozdrawiam
    Piotr
    elektronik-automatyk-elektryk

  • 5. Data: 2004-08-15 20:33:16
    Od: ".:Backtrim:." <b...@l...nl>

    Dnia Sun, 15 Aug 2004 22:28:52 +0200, Piotr napisał(a):

    > Nie jest najgorzej (choć te haracze na ZUS itd są dobijające) ale warto się
    > rozejrzeć za nowymi możliwościami. W niektórych zawodach można zarobić
    > znacząco więcej dlatego pytam jak jest w naszej branży.

    Ja kiedyś też myślałem o wyjeździe, ale do stanów. Pracuję tu już jakiś
    czas w firmie farmaceutycznej-produkcja leków- i zastanawiałem się ile może
    tam zarabiać ktoś analogiczny do mnie.