PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop - inny pracodawca inny wymiar › Urlop - inny pracodawca inny wymiar
  • Data: 2006-12-08 19:07:59
    Temat: Urlop - inny pracodawca inny wymiar
    Od: "Ukaniu" <L...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Zatrudniłem się u innego pracodawcy na na okres próbny od 1 grudnia i mam
    kłopot z obliczeniem urlopu przysługującego mi za ten miesiąc.
    Od kwietnia do grudnia pracowałem u innego pracodawcy u którego urlop (od
    pewnego momentu przeniesienia mnie u niego na inne stanowisko) wynosił 36
    dni - czyli wymiar urlopu zwiększał mi się systematycznie co miesiąc. Z
    racji iż tego urlopu było znacznie więcej pod koniec okresu pracy
    przysługiwało mi 20 dni. Wykorzystałem 16, za 4 wypłacono mi ekwiwalent.
    W nowej pracy stwierdzono, że nie mam już możliwości wzięcia urlopu za
    grudzień, gdyż wykorzystałem całe przysługujące mi 20 dni. Owszem ale jest
    to urlop za miesiące do grudnia a nie za sam grudzień.
    Hmm, zastanawiam się jak można wywalczyć przysługujący mi ( właśnie ?) urlop
    grudniowy, którego przecież awansem w poprzedniej pracy wziąć nie mogłem.

    Pozdrawiawiam Łukasz