PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop - inny pracodawca inny wymiar › Re: Urlop - inny pracodawca inny wymiar
  • Data: 2006-12-08 20:29:10
    Temat: Re: Urlop - inny pracodawca inny wymiar
    Od: "Ukaniu" <L...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:bvgjn29gcjr6q35sht9h0sh6drdcb2ghai@4ax.com...

    > To miałeś lepiej niż KP przewiduje. U nowego, jak w umowie nie masz
    > inaczej stosuje się KP.

    No tak, ale oni niby stwierdzili, że wykorzystałem cały przysługujący roczny
    urlop czyli 20 dni i zamierzają mi nie dać nic w grudniu. Mimo iż jest to
    nie możliwe bo pracowałem tam od kwietnia i urlop liczył mi się
    proporcjonalnie do przepracowanego czasu, a że miałem go 20 dni to właśnie
    wynikało z lepszego układu zbiorowego.
    Ciekawe gdyby napisali, że miałem 30 dni urlopu - chyba bym musiał dopłacić
    ;-).
    Jak mam im udowodnić, mimo iż to wynika z KP, że urlop wykorzystywałem
    proporcjonalnie i nalezy mi się za grudzień 1/12 z 20.

    > Czy to była Twoja pierwsza praca? Od tego zależy ile należy Ci się u
    > nowego pracodawcy.

    To jest moja druga praca, zaczynałem karierę na umowe o pracę w kwietniu
    pracowałem do grudnia.

    Pozdrawiam Łukasz