PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop bezpłatny czy mniejsza pensja - co lepsze? › Urlop bezpłatny czy mniejsza pensja - co lepsze?
    From: "news.atman.pl" <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Urlop bezpłatny czy mniejsza pensja - co lepsze?
    Date: Tue, 19 Oct 2004 21:09:02 +0200

    Witam,
    Prosze o podpowiedz co wedlug Was jest lepsze.

    Z powodu chwilowych klopotow w firmie, musze wybrac pomiedzy urlopem
    bezplatnym a zmiana warunkow wynagrodzenia (obnizenie pensji, podobno
    maksymalnie na najblizsze 3 miesiace). Pracuje od roku w firmie z branzy
    informatycznej.
    Urlop bezplatny mialabym wziac na okres 1 tygodnia w miesiacu.
    Z tego co mi wiadomo, przerywam jednak wowczas ciaglosc pracy i nie wiem co
    ze skladkami. Boje sie tez, jak zareagowac moglby moj przyszly pracodawca na
    taka przerwe w zyciorysie zawodowym...?

    Z drugiej strony, dlaczego mialabym pracowac w tym samym wymiarze czasu za
    mniejsze pieniadze...?

    Prosze o rade i o wskazanie mi ewentualnych konsekwencji tych decyzji.

    Pozdrawiam,
    Looxsa