PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nowy sposób na zarabianie! Nie przegap! :)

  • 1. Data: 2007-05-17 08:04:42
    Temat: Nowy sposób na zarabianie! Nie przegap! :)
    Od: a...@g...com

    Cześć

    Poniżej przesyłam zaproszenie do ogólnoświatowej firmy Agloco. Firmę
    tę tworzą użytkownicy Internetu tacy jak my. Teraz tworzymy polską
    sieć użytkowników Agloco.
    Zapoznaj się z opisem w zaproszeniu a potem zarejestruj.
    Rejestracja do niczego nie zobowiązuje i jest darmowa!
    ...od grudnia zarejestrowało się 500.000 użytkowników z 18 krajów!!

    Serdecznie pozdrawiam

    Z A P R O S Z E N I E

    a g l o c o , to internetowa sieć, gdzie za pomocą małej aplikacji
    Viewbar będzie możliwość zarobku bez zbędnych formalno ci oraz bez
    wkładu twoich pieniędzy.

    Czym jest Agloco?
    To, co aktualnie dzieje się w Internecie nie jest fair w stosunku do
    ogromnej internetowej społeczności. Firmy zarabiają ogromne pieniądze,
    które niestety przechodzą obok nas - zwykłych, użytkowników sieci.
    Każdego dnia robimy zakupy przez Internet, przeglądamy ogłoszenia,
    korzystamy z wyszukiwarek i nie mamy z tego tytułu żadnych
    materialnych korzy ci. Jednak stosunkowo niedawno zaistniała w sieci
    firma, która postanowiła

    zmienić dotychczasowe układy.

    Firma nazywa się AGLOCO (skrót od A Global Community). Miej swoje
    udziały w Internecie - to jej przesłanie firmowe. Przecież właśnie
    dzięki nam, zwykłym użytkownikom Internetu, firmy robią ogromne
    interesy, np. Google.

    Kiedy Google uruchomiła w sieci globalną wyszukiwarkę za darmo, był to
    na początku, wspaniały zamysł, ale aktualnie Google zarabia biliony
    dolarów, dzięki użytkownikom jej wyszukiwarek na całym Świecie. Na
    dodatek, jeśli Google stać na zapłacenie AOL-owi 10 centów za jedno
    wyszukiwanie, to dlaczego nie może sobie pozwolić na zapłacenie nam,
    przeciętnym użytkownikom sieci? AGLOCO chce pomoc internetowej
    społeczności i zmienić dotychczasowy stan rzeczy.
    Czy chciałbyś zostać udziałowcem w tym przedsięwzięciu?
    Przyłącz się do nas i zacznij zarabiać, bez jakiejkolwiek inwestycji
    teraz
    i w przyszłości!

    W jaki sposób można będzie zarabiać?

    1. Rekrutacja nowych uczestników AGLOCO odbywa się w ten sposób, że
    zapisują się do programu przez Twój osobisty link. Zarabiasz do 5-ciu
    poziomów zbudowanej sieci. Kalkulator zarobków znajdziesz, po
    zarejestrowaniu się, we własnym panelu użytkownika.

    2. Finansowe korzy ci możesz również odnieść dzięki surfowaniu po
    sieci. Już niedługo dostępny będzie specjalny software: tzw. Viewbar
    (szeroko ci połowy paska Twojej internetowej przeglądarki). Je li go
    uruchomisz podczas surfowania w Internecie, zarabiasz dodatkowo.
    Jeżeli nie chcesz z niego chwilowo korzystać, możesz go w każdej
    chwili zatrzymać (poprzez zminimalizowanie paska Viewbar). Jest on
    zintegrowany z przeglądarką - obecna stawka wynosi 1$ za godzinę.

    3. Trzecie źródło Twojego dochodu to udziały, czyli extra pieniądze!
    Firma planuje sprzedaż akcji na London Stock Exchange AIM. Pamiętaj -
    to wszystko jest i będzie za darmo, wiec już teraz zaproś do udziału
    swoich znajomych. Dzięki temu zarobisz w przyszło ci znacznie więcej!

    Przykładowo:

    Osoba nie posiadająca żadnych poleconych, surfująca z włączonym
    Viewbarem, zarobi 5$ miesięcznie (stawka: 1$ za godzinę, max 5 godzin
    surfowania miesięcznie). Osoba posiadająca jednego poleconego, który
    także zaprosił do programu znajomego, zarobi już 11.25$ miesięcznie!
    Jedziemy dalej! Zapraszając dwie osoby, które zaprosiły także po dwie
    osoby, możemy wyciągnąć (zakładając, że wszyscy surfują po 5 godzin
    miesięcznie) 82.5$! Jakby tego było mało, liczymy dalej: 5 osób po 5
    poleconych: 4886.25$ ! Zakładając, że np. zaprosimy 10 poleconych,
    którzy podczepią do systemu po jednej osobie, zarabiamy 67.5 $. Gdy
    takich osób jest 15,

    mamy już 98.75$.
    (Wyliczone na podstawie kalkulatora zarobków dostępnego na stronie
    Agloco po rejestracji)

    Skoro za godzinę surfowania jest 1$, a liczonych jest 5 godzin
    miesięcznie, mamy jedynie 5$. Z siatką poleconych, przy 15
    zaproszonych (którzy poszerzą listę piątką osób) zarobimy 14648.75$!

    Trochę faktów: Dzień ma 24 godziny. Przyjmujemy, że średnio miesiąc
    składa się z 30 dni, czyli 720 godzin. Aby uzbierać 5$, potrzebujemy
    pięciu godzin, czyli jedynie 0,0069 miesiąca! Reasumując, taki zarobek
    osiągamy poświęcając 0,69% miesiąca! Dodając do tego poleconych, można
    naprawdę nieźle zarobić.

    ... a zarobione pieniądze będzie można wypłacać na:
    - Przelewy bankowe
    - P a y P a l
    - Karty kredytowe (VISA etc.)
    - Czeki
    - E G o l d (trwają nad tym prace)

    Rejestruj się już dziś i zacznij zapraszać kolejne osoby, zanim będzie
    za późno! Viewbar jest obecnie w trakcie beta testów, planowany start
    na ten miesiąc! Zdążysz wybudować siatkę poleconych zanim jeszcze
    udostępnią powszechnie Viewbar

    Mój kod referencyjny: BBDW7436

    Link do rejestracji: http://www.agloco.com/r/BBDW7436

    Z poważaniem,
    Alicja

  • 2. Data: 2007-05-17 09:50:00
    Temat: Re: Nowy sposób na zarabianie! Nie przegap! :)
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    a...@g...com napisał(a):
> [...]
    > ogromnej internetowej społeczności. Firmy zarabiają ogromne pieniądze,
    > które niestety przechodzą obok nas - zwykłych, użytkowników sieci.
    No właśnie! Mój sąsiad też zarabia ogromne pieniądze, które niestety
    przechodzą obok mnie. To nie fair!

    > Każdego dnia robimy zakupy przez Internet, przeglądamy ogłoszenia,
    > korzystamy z wyszukiwarek i nie mamy z tego tytułu żadnych
    > materialnych korzy ci.
    Mało tego: każdego dnia zmieniamy skarpetki (przynajmniej niektórzy),
    uprawiamy miłość (przynajmniej niektórzy), myjemy zęby (przynajmniej
    niektórzy) i mamy z tego tytułu materialnych korzyści (przynajmniej
    niektórzy nie mają korzyści materialnych z uprawiania miłości).

    > Jednak stosunkowo niedawno zaistniała w sieci
    > firma, która postanowiła zmienić dotychczasowe układy.
    Taa jeess! Śmierć układowi! Jarek, pokaż tym kartoflofobom! I niechaj
    Pucia będzie z Tobą!

    > Miej swoje udziały w Internecie - to jej przesłanie firmowe.
    Dobre. Zdaje się, że identyczne ma skrytykowane tutaj Google.

    > Czy chciałbyś zostać udziałowcem w tym przedsięwzięciu?
    No pewnie!

    > Przecież właśnie dzięki nam, zwykłym użytkownikom Internetu, firmy robią ogromne
    > interesy, np. Google.
    Np. dzięki Tobie - mail w domenie Gmail. ROTFL

    > Trochę faktów: Dzień ma 24 godziny.
    Dobrze wiedzieć. Dziękuję.

    > Przyjmujemy, że średnio miesiąc
    > składa się z 30 dni, czyli 720 godzin.
    Z czego wynikają Twoje obliczenia? Trochę ich nie rozumiem. Dlaczego nie
    możemy przyjąć, że miesiąc ma średnio 38 dni?

    > Z poważaniem,
    > Alicja
    Spotwarzaniem
    Lucy Maud Montgomery

    P.S. Co tam u Was słychać w Krainie Czarów? Czy Kapelusznik dalej polewa
    herbatą?

    --
    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX