PracaGrupypl.praca.dyskusje › Becomo - warunki pracy

  • 1. Data: 2007-05-17 08:22:24
    Temat: Becomo - warunki pracy
    Od: pawel <p...@d...pl>

    Witam!

    Czy ktos z grupowiczow pracowal/pracuje w firmie Becomo w Krakowie lub
    Warszawie? Chcialbym zapytac o warunki/atmosfere w pracy, czy
    technologie uzywane tam sa stale czy jest mozliwosc nauczenia sie czegos
    nowego, czy organizowane sa szkolenia, czy z wyplatami nie ma problemow.
    Reasumujac, ogolnie o firmie od strony pracownika.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 2. Data: 2007-05-21 12:00:13
    Temat: Re: Becomo - warunki pracy
    Od: Wozek <b...@b...pl>

    pawel napisał(a):
> [...]
    > nowego, czy organizowane sa szkolenia, czy z wyplatami nie ma problemow.
    > Reasumujac, ogolnie o firmie od strony pracownika.

    A czy przypadkiem glownym kierunkiem tej firmy nie jest outsourcing
    pracownikow ? Bo jest tak jest to nie liczylbym na szkolenia itp.
    Atmosfera tez raczej zalezy w takim przypadku gdzie sie trafi.
    Kilka osob z tej firmy pracowalo w mojej firmie jako outsouring przy
    technologii delikatnie mowiac niezbyt popularnej w Polsce. Ogolnie
    mialem z nimi lekka styczna i nie powiem zebym byl zadowolony z poziomu
    ich profesjonalizmu, nie mowiac juz o podejsciu do pracy.

    Wozek

  • 3. Data: 2007-05-22 21:49:14
    Od: m...@g...com

    Witam!

    Pracuje siedzibie Becomo w Krakowie od ponad roku jako programista.
    Moge przedstawic moj obraz firmy, jesli Ci to cos pomoze. Becomo
    zapewnia duza ilosc szkolen, dla osob ktore chca sie uczyc, mozna
    rowniez proponowac swoje wlasne, oczywiscie jesli nie jest to "taniec
    brzucha" :) Wiekszosc projektow realizujemy w Javie, ale sa tez
    projekty w PHP, a byc moze w przyszlosci beda takze inne jezyki
    programowania. Jednym z obszarow dzialalnosci firmy jest outsourcing,
    ale nie jest to glowny obszar, przeciwnie - Becomo realizuje swoje,
    ciekawe projekty na potrzeby roznej wielkosci klientow. Pracujac jako
    wykonawcy projektow, takze na zasadach outsourcingu zbieramy dobre
    opinie, takze z firmy w ktorej pracuje moj szanowny przedmowca. Nie
    mamy sie czego wstydzic. Becomo dba o pracownikow, dlatego czesto sa u
    nas organizowane rozne atrakcje "po pracy" :) Ogolnie jest swietna
    atmosfera, ludzie wzajemnie sobie pomagaja.

    Jesli jestes zainteresowany, to zapraszamy na rozmowe zeby sie
    osobiscie przekonac jak to wyglada na prawde.

    Pozdrawiam,
    Michal

    Ps. Nie, nie cukruje, to na prawde moja opinia :)

  • 4. Data: 2007-05-22 21:50:51
    Od: m...@g...com

    Zapomnialem dodac - z wyplatami tez nie ma problemu :)

    Michal

  • 5. Data: 2007-05-28 17:47:59
    Od: s...@p...fm

    On 21 Maj, 13:00, Wozek <b...@b...pl> wrote:

> [...]
    > mialem z nimi lekka styczna i nie powiem zebym byl zadowolony z poziomu
    > ich profesjonalizmu, nie mowiac juz o podejsciu do pracy.

    Wozek, jestem zaskoczona twoją wypowiedzią. Również mielismy
    doświadczenia z firmą Becomo, ale diametralnie inne. Po pierwsze, z
    tego
    co wiem, to jest to przede wszystkim firma programistyczna - przy
    okazji
    wdrożenia programu napisanego dla nas korzystaliśmy również z
    outsourcingu. Wszystko przebiegło bez zarzutu. Natomiast
    "outsourcingowani" pracownicy byli na tyle związani z firmą
    macierzysta,
    że nie dali nam się "podkupić", musielismy szukac na stałę ludzi
    gdzie
    indziej, a szkoda, bo ci byli dobrzy. Byli i kompetentni i zwyczajnie
    mili.