PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop a rozwiazanie umowy o prace

  • 1. Data: 2008-01-14 08:59:43
    Temat: Urlop a rozwiazanie umowy o prace
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl>

    Czesc.

    Urlop dostaje sie z gory na caly rok, ale jak to sie ma przy rozwiazywaniu
    umowy o prace? chce teraz rozwiazac umowe, jest poczatek stycznia, mam
    jeszcze 10 dni urlopu z poprzedniego roku, jak teraz zachowuje sie urlop w
    takiej sytucaji? czy moge cale 20 dni wykorzystac w "okresie
    wypowiedzenia"? albo odzyskac od pracodawcy pieniadze za niewykorzystany
    urlop?

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ ]
    [ Ekg: #3781111 ][ ]

  • 2. Data: 2008-01-14 10:35:00
    Temat: Re: Urlop a rozwiazanie umowy o prace
    Od: "gosha" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Brzezi" <u...@e...net.pl> napisał w wiadomości
    domain...
> [...]
    > takiej sytucaji? czy moge cale 20 dni wykorzystac w "okresie
    > wypowiedzenia"? albo odzyskac od pracodawcy pieniadze za niewykorzystany

    Możesz wykorzystać urlop, jeśli pracodawca w tym czasie udzieli Ci urlopu.
    Jeśli nie, wypłaci Ci ekwiwalent za urlop niewykorzystany. Natomiast urlop
    przysługujący na rok 2008 musisz policzyć proporcjonalnie do czasu
    przepracowanego u Twojego obecnego pracodawcy.
    gosha