PracaGrupypl.praca.dyskusje › Agent nieruchomości

  • 1. Data: 2008-01-12 21:16:46
    Temat: Agent nieruchomości
    Od: "Karol R" <k...@v...pl>

    Witam,

    (jestem z Warszawy)

    Ponieważ zmieniły się przepisy dotyczące zdobycia / wyrobienia licencji
    Agenta Nieruchomości to zastanawiam się czy nie było by warto zrobić studia
    podyplomowe o takim profilu i półroczną praktykę co według obecnych
    przepisów pozwoliło by mi na zdobycie takiej licencji.

    W związku z tym mam pytanie czy warto jest w tej chwili w coś takiego
    inwestować ?

    Jakie są obecnie warunki zatrudnienia Agentów Nieruchomości ? Wiem że na
    pewno zarobki zależą od tego w jakiej agencji znajdzie się pracę ale czy na
    rynku jest sporo osób (licencjonowanych agentów) czy raczej mało ? Czy
    Agencje oferują agentom pracę tylko na zasadzie wynagrodzenia prowizyjnego
    ?

    Jakie jest obecnie zapotrzebowanie na licencjonowanych agentów (popyt do
    podarzy) ?

    Co o tym sądzicie ?

    Pozdrawiam

    Karol

  • 2. Data: 2008-01-14 08:28:16
    Temat: Re: Agent nieruchomości
    Od: "Zirhan" <z...@g...pl>

    Użytkownik "Karol R" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ?
    >
    > Jakie jest obecnie zapotrzebowanie na licencjonowanych agentów (popyt do

    Sądzę, że tylko łatwiej byłoby ci zdać egzamin.

    Zirhan