PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy mozna zlozyc wypowiedzenie bedac na urlopie?

  • 1. Data: 2006-05-25 17:57:37
    Temat: Czy mozna zlozyc wypowiedzenie bedac na urlopie?
    Od: Michal Raczko <U...@p...pl>

    Witam,

    moja dziewczyna szuka pracy. Od poniedzialku ma urlop do 6 czerwca. Dzis
    byla na rozmowie kwalifikacyjnej w firmie i powiedzieli jej, ze do
    poniedzialku dadza jej znac czy ja chca w tej firmie czy nie. Jesli ja
    beda chcieli przyjac, to wszystko rozchodzi sie o to, zeby w swojej
    obecnej pracy zlozyla wypowiedzenie do konca maja. Stad pytanie - czy
    bedzie mogla zlozyc wypowiedzenie bedac na urlopie? Jak to wyglada?

    Pozdrawiam,

    --
    Michal Raczko
    GG 3115539

  • 2. Data: 2006-05-25 18:17:31
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>

    Michal Raczko napaskudził na ekranie:

    > obecnej pracy zlozyla wypowiedzenie do konca maja. Stad pytanie - czy
    > bedzie mogla zlozyc wypowiedzenie bedac na urlopie? Jak to wyglada?

    Może.
    To pracodawca nie może rozwiązać stosunku pracy, w czasie usprawiedliwionej
    nieobecności. Ale nie ma przepisu, który zabraniałby wypowiedzieć umowę w
    czasie urlopu, choroby przez pracownika.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 3. Data: 2006-05-25 18:17:34
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:4475f012$1@news.home.net.pl Michal Raczko
    <U...@p...pl> pisze:

    > Stad pytanie - czy
    > bedzie mogla zlozyc wypowiedzenie bedac na urlopie?
    Tak.

    > Jak to wyglada?
    Normalnie.

    Jotte