PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop

  • 1. Data: 2008-04-29 13:43:07
    Temat: Urlop
    Od: "User" <n...@o...pl>

    Witam,

    już na początku roku zaplanowałem sobie czterodniowy wyjazd w okresie Bożego
    Ciała. Firma robiąc całoroczny grafik dni wolnych od pracy, dzien 23.05
    zaznaczyła jako "dzień preferowanych urlopów". Jednak moje marzenia prysły
    jak bańka mydlana, gdy dzisiaj dowiedziałem się właśnie, że prawdopodobnie
    nie dostanę urlopu na ten dzień ponieważ będzie "duże obłożenie pracą". Na
    moje pismo wnioskujące o urlop (za trzy tygodnie!) kierownik odpisał, że ze
    względu na odległy termin nie jest w stanie przewidzieć obłożenia pracą i co
    z tym się wiąże udzielić już dziś zgody na urlop. Nie chcę wykorzystywać
    ostatecznej formy jaką jest urlop na żądanie ponieważ do końca roku jeszcze
    daleko.
    Moje pytanie brzmi:
    Jak i czy można wyegzekwować od pracodawcy jeden dzień urlopu wypoczynkowego
    wnioskując o ten urlop znacznie wcześniej??
    Za wszelkie informacje i sugestie zwłaszcza te podparte KP będę ogromnie
    wdzięczny.

    Pozdrawiam życząc wszystkim udanej majówki

    Darek

  • 2. Data: 2008-04-29 19:21:33
    Temat: Re: Urlop
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pieknego dnia Tue, 29 Apr 2008 15:43:07 +0200, "User" <n...@o...pl>
    zakodowal:

    >Jak i czy można wyegzekwować od pracodawcy jeden dzień urlopu wypoczynkowego
    >wnioskując o ten urlop znacznie wcześniej??

    Nie można (poza urlopem na żądanie oczywiście)
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 3. Data: 2008-04-30 08:16:38
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 29 Apr 2008 15:43:07 +0200, "User" <n...@o...pl> wrote:

    >Moje pytanie brzmi:
    >Jak i czy można wyegzekwować od pracodawcy jeden dzień urlopu wypoczynkowego
    >wnioskując o ten urlop znacznie wcześniej??

    Nie.

    >Za wszelkie informacje i sugestie zwłaszcza te podparte KP będę ogromnie
    >wdzięczny.

    Masz prawo do 4 dni urlopu na żądanie. Możesz to wykorzystać.
    --
    ___________/ GG: 3524356