PracaGrupypl.praca.dyskusje › Płaca specjalisty IT

  • 1. Data: 2008-04-29 07:56:46
    Temat: Płaca specjalisty IT
    Od: "Miro" <m...@g...com>

    Firma kilkudziesięcioosobowa (90), 5 serwerów (w tym linux, unix i
    windows), 2
    systemy klasy ERP - jedna osoba (5 lat doświadczenia, mgr inż , specjalność
    związana z IT ) odpowiedzialna za wszystko, łącznie ze wsparciem
    uzytkowników, zakupami IT, administracją serwerów, politykę licencyjną.

    Czy płaca w okolicach 3800 brutto Waszym zdaniem jest do przyjęcia?
    Napiszcie z perspektywy Waszych regionów.

    Miro

  • 2. Data: 2008-04-29 08:06:54
    Temat: Re: Płaca specjalisty IT
    Od: Wojtas <w...@o...pl>

    Miro wrote:
> [...]
    >
    > Czy płaca w okolicach 3800 brutto Waszym zdaniem jest do przyjęcia?
    > Napiszcie z perspektywy Waszych regionów.

    Jeden zarobi 2000zl brutto inny 20000zl brutto za tak prace. Wazne ile
    jestes warty dla firmy. Ile sa sklonni zaplacic za twoje uslugi

  • 3. Data: 2008-04-29 08:55:09
    Temat: Re: P^(3)aca specjalisty IT
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    Miro pisze:
    > Firma kilkudziesie^cioosobowa (90), 5 serwerów (w tym linux, unix i
    > windows), 2
    > systemy klasy ERP - jedna osoba (5 lat do?wiadczenia, mgr in? , specjalno??
    > zwi?zana z IT ) odpowiedzialna za wszystko, ^(3)?cznie ze wsparciem
    > uzytkowników, zakupami IT, administracj? serwerów, polityke^ licencyjn?.
    >
    > Czy p^(3)aca w okolicach 3800 brutto Waszym zdaniem jest do przyje^cia?
    > Napiszcie z perspektywy Waszych regionów.
    >
    > Miro

    Jak piszesz o konkretnej placy to napisz w jakim miescie.

    Sorry, ale 3800 za ten zakres obowiazkow w Warszawie to bardzo malo, ale
    w Lublinie to jest calkiem niezle.

    Powinni ci placic tyle ile jestes wart. Jestes wart tyle na ile sie
    oceniasz. Niech wiec ci placa tyle, abys mogl patrzec spokojnie w lustro
    i nie pluc.

  • 4. Data: 2008-04-29 09:57:12
    Od: "Miro" <m...@g...com>

> [...]
    >
    > Powinni ci placic tyle ile jestes wart. Jestes wart tyle na ile sie
    > oceniasz. Niech wiec ci placa tyle, abys mogl patrzec spokojnie w lustro i

    Pytanie brzmiało czy WASZYM zdaniem z perspektywy WASZEGO regionu/miasta
    jest to do przyjęcia. Nie pytam ile powinienem zarabiać czy ile powinni mi
    płacić.

    Miro

  • 5. Data: 2008-04-29 10:09:42
    Od: "Jackare" <1...@p...pl>

    Użytkownik "Miro" <m...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czy płaca w okolicach 3800 brutto Waszym zdaniem jest do przyjęcia?
    > Napiszcie z perspektywy Waszych regionów.

    Na Śląsku myślę że byłoby to minimu strtowe, ale NETTO przy założeniu że
    ERPy są supportowane przez dostawców a admin tylko koordynuje to wsparcie.
    Oczywoiście dobrze było jeżeli miałby możliwość się szkolić i przejmowac
    kompetencje bo zamiast wykupywac pakiety serwisowe, pracodawca mógłby jemu
    zwiększyć wynagrodzenie.
    --
    Jackare

  • 6. Data: 2008-04-29 12:38:39
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    Miro pisze:

    > Pytanie brzmia^(3)o czy WASZYM zdaniem z perspektywy WASZEGO regionu/miasta
    > jest to do przyje^cia. Nie pytam ile powinienem zarabia? czy ile powinni mi
    > p^(3)aci?.
    >
    > Miro

    W takim razie na Warszawe to jest baaaardzo malo

  • 7. Data: 2008-04-30 05:50:02
    Od: nemrod <m...@g...com>

    On 29 Kwi, 11:57, "Miro" <m...@g...com> wrote:

> [...]
    > jest to do przyjęcia. Nie pytam ile powinienem zarabiać czy ile powinni mi

    We Wrocławiu, jak dla mnie, mało. Ale to zależy też w dużym stopniu od
    specyfiki pracy w danej firmie.

  • 8. Data: 2008-05-01 20:58:42
    Od: "Cinek" <c...@p...onet.pl>

    Czesc

    Jestes tyle wart ile 1 dzien przestoju w firmie. Latwo sobie obliczyc :)

    Pozdrawiam
    Marcin