PracaGrupypl.praca.dyskusje › Upomnienie w pracy

  • 1. Data: 2008-03-15 09:30:29
    Temat: Upomnienie w pracy
    Od: "Ktosiek" <a...@o...pl>

    Witam,

    W aktualnym miejscu pracy zanosi sie na to, ze otrzymam pisemne upomnienie
    (pierwsze). Fakt, ze uzasadnione ale jego tresci jeszcze nie znam. Stad moje
    pytania:

    Czy takie upomnienie ciagnie za soba jakies powazne konsekwencje, tzn bedzie
    na swiadectwie pracy?

    Czy bedzie problem przy poszukiwaniu nowej pracy jezeli wlasnie szukam?

    Poza tym o ile beda wymagane referencje/opinia o pracowniku to kto ja
    wydaje? Przelozony (kwestia dobrej woli zeby nie wspominal o takiej karze)
    czy kadry (na podstawie akt gdzie wszystko jest wpisane)?

    Dzieki za rzeczowe odpowiedzi, to dla mnie wazne.

    Pozdrawiam,
    Darecki

  • 2. Data: 2008-03-15 19:13:49
    Temat: Re: Upomnienie w pracy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:frg50b$teq$1@news.onet.pl Ktosiek <a...@o...pl> pisze:

    > W aktualnym miejscu pracy zanosi sie na to, ze otrzymam pisemne
    > upomnienie (pierwsze). Fakt, ze uzasadnione ale jego tresci jeszcze nie
    > znam.
    To poczekaj. Może pracodawca popełni jakiś błąd, może da się skutecznie
    odwołać albo zaskarżyć.

    > Stad moje pytania:
    > Czy takie upomnienie ciagnie za soba jakies powazne konsekwencje, tzn
    > bedzie na swiadectwie pracy?
    Nie.
    Informacje zawarte na świadectwie pracy dzielą się na obligatoryjne i
    fakultatywne.
    Więcej np. tu:
    http://www.jobuniverse.pl/artykuly/6714.html

    > Czy bedzie problem przy poszukiwaniu nowej pracy jezeli wlasnie szukam?
    Generalnie i formalnie - nie.
    Ale pracodawcy mogą się znać, kontaktować, szptana propaganda, rozumiesz...

    > Poza tym o ile beda wymagane referencje/opinia o pracowniku to kto ja
    > wydaje? Przelozony (kwestia dobrej woli zeby nie wspominal o takiej
    > karze) czy kadry (na podstawie akt gdzie wszystko jest wpisane)?
    Wg mnie pracodawca. Jak on to technicznie rozwiąże w konkretnym przypadku to
    chyba wewnętrzna sprawa konkretnego pracodawcy.
    No i wystawienie listu referencyjnego nie jest obowiązkiem.

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2008-03-16 22:47:41
    Od: "Ktosiek" <a...@o...pl>

> [...]
    > chyba wewnętrzna sprawa konkretnego pracodawcy.
    > No i wystawienie listu referencyjnego nie jest obowiązkiem.

    Dzieki za wyjasnienia, juz jestem spokojniejszy:)

    Pozdr,
    Darecki

  • 4. Data: 2008-03-18 12:50:05
    Od: Czoczok <s...@s...pl>

    On 15 Mar, 10:30, "Ktosiek" <a...@o...pl> wrote:
> [...]
    > na swiadectwie pracy?
    >
    > Czy bedzie problem przy poszukiwaniu nowej pracy jezeli wlasnie szukam?
    tenisowe, odzież, torby Wilson</a>

  • 5. Data: 2008-03-18 18:18:40
    Od: "tuMEk" <t...@i...com>

    Użytkownik "Ktosiek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy kadry (na podstawie akt gdzie wszystko jest wpisane)?
    >
    > Dzieki za rzeczowe odpowiedzi, to dla mnie wazne.

    a napisz jesli to nie tajemnica - pracujesz w sieci handlowej ? Jesli tak to
    odpowiem Tobie dokladnie ,tak jak to wyglada w zyciu a nie w przepisach.

    --
    pozdro
    tuMEk