PracaGrupypl.praca.dyskusje › Upał - szkodliwe warunki pracy

  • 1. Data: 2006-06-22 14:32:09
    Temat: Upał - szkodliwe warunki pracy
    Od: ed <d...@d...pl>

    Witam

    W pomieszczeniu w ktorym musimy pracowac panuje temperatura 27 - 33
    stopni [C].
    W jaki sposob mozna wymusic na pracodawcy poprawienie warunkow pracy ?
    Czy pracownikowm przysluguje cos w zamian za prace w takich warunkach ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-06-22 15:56:24
    Temat: Re: Upał - szkodliwe warunki pracy
    Od: chris <c...@p...onet.pl>

    ed napisał(a):
> [...]
    > W jaki sposob mozna wymusic na pracodawcy poprawienie warunkow pracy ?
    > Czy pracownikowm przysluguje cos w zamian za prace w takich warunkach ?

    Mam podobny problem i go nie potrafie rozwiac.Wiem, ze sa okreslone
    przepisy (szczegolnie jak sie pracuje przy komputerze) dotyczące
    temperatury i wilgotnosci powietrza, z glowy pamietam, ze wilgotnosc
    musi wynosic 40%.

    Realia sa takie, ze lepiej pracodawcy nie zaczepiac..

    chris

  • 3. Data: 2006-06-22 19:17:04
    Od: "Matt Z" <m...@...pl.usun.koncowke>

    Użytkownik "ed" <d...@d...pl> napisał w wiadomości
    > Czy pracownikowm przysluguje cos w zamian za prace w takich warunkach ?

    ZTCW napoje chłodzące

    --
    Matt Z

  • 4. Data: 2006-06-23 07:09:18
    Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Użytkownik "Matt Z" <m...@...pl.usun.koncowke> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "ed" <d...@d...pl> napisał w wiadomości
    >
    > ZTCW napoje chłodzące

    ZTCP to jak temperatura w miejscu pracy przekracza 28 stopni, to
    pracodawca jest zobowiązany do dostarczenia pracownikowi napojów
    chłodzących, a jeśli pracuje poza pomieszczeniem, to również posiłek
    regeneracyjny (ale odnośnie posiłku, to nie jestem pewien).

    --
    bqb znaczek wiadomo jaki bqb.pl
    Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!

  • 5. Data: 2006-06-23 07:20:28
    Od: rocq <r...@o...pl>

    ed napisał(a):
> [...]
    > W jaki sposob mozna wymusic na pracodawcy poprawienie warunkow pracy ?
    > Czy pracownikowm przysluguje cos w zamian za prace w takich warunkach ?

    nasz kodeks, o ile dobrze mi sie wydaje, nic nie mowi na temat
    maksymalnej temperatury w miejscu pracy, jest mowa o minimalnych
    temperaturach ...
    pozostaje tylko czekac na klimatyzacje ;]