PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ukrywanie nazwy miasta w ofercie - czy to jest fair?

  • 1. Data: 2005-06-01 10:27:21
    Temat: Ukrywanie nazwy miasta w ofercie - czy to jest fair?
    Od: "j" <j...@g...pl>

    Witam!

    Dlaczego doradztwa personalne często nie podają miasta którego dotyczy ich
    oferta, a ograniczają się jedynie do województwa? Jaki maja w tym cel? Może
    zebranie jak nawiększej ilości ofert... Czy ktoś może mi to wyjaśnić?

    pzdr

  • 2. Data: 2005-06-01 11:29:24
    Od: Dancer <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 01 Jun 2005 12:27:21 +0200, j <j...@g...pl> napisał:

    > Witam!
    >
    > Dlaczego doradztwa personalne cz?sto nie podaj? miasta którego dotyczy
    > ich
    > oferta, a ograniczaj? si? jedynie do województwa? Jaki maja w tym cel?
    > Mo?e
    > zebranie jak nawi?kszej ilo?ci ofert... Czy kto? mo?e mi to wyja?niae?

    Z reguły doradztwa personalne tworzą sobie pokaźną bazę potencjalnych
    pracowników, aby w razie zapotrzebowania klienta danej agencji zapraszać
    ludzi na rekrutacje.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

    :::: Polecam ::::
    http://www.aidemart.com/Praktyczny_E-biznes - Praktyczne Rady Dla
    Biznesmenów, Którzy Chcą Robić Pieniądze W Internecie

  • 3. Data: 2005-06-01 13:11:13
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 1 Jun 2005 12:27:21 +0200, "j" <j...@g...pl>
    zakodował:

    >zebranie jak nawiększej ilości ofert... Czy ktoś może mi to wyjaśnić?

    Jeżeli podasz, że "duży koncern papierniczy z miasta X szuka dyrektora
    finansowego" - zazwyczaj wiadomo o którą firmę chodzi. To jest sygnał
    dla akcjonariuszy/konkurencji/obecnego dyrektora że coś się dzieje, i
    to zapewne chcą ukryć. A ukrycie pracodawcy jest częstą przyczyną
    wyboru właśnie pośrednika. Dlatego podają w ogłoszeniach większy
    obszar, na którym znajdzie się więcej firm pasujących do opisu.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 4. Data: 2005-06-01 14:50:57
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    Użytkownik "Dancer" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Z reguły doradztwa personalne tworzą sobie pokaźną bazę potencjalnych
    > pracowników, aby w razie zapotrzebowania klienta danej agencji zapraszać
    > ludzi na rekrutacje.
    Doradztwa siłą rzeczy tworzą sobie bazę bo codziennie dostają minimum
    kilkadziesiąt maili. Bazę robi się trochę inaczej, ale o tym innym razem.
    Moi klienci często sobie nie życzą podawania miasta, bo może ich to
    jednoznacznie zidentyfikować.

    A zysk z robionej mimochodem, na boku rekrutacji bazy danych jest
    praktycznie zerowy. Za to pożera to czas. A czas to jak wiadomo...