PracaGrupypl.praca.dyskusje › Cypr + talents.pl

  • 1. Data: 2005-06-01 10:46:22
    Temat: Cypr + talents.pl
    Od: "Forrest" <d...@p...wp.pl>

    Witam,

    Kolejny raz (juz nie licze ile) ukazalo sie ogloszenie pracy na Cyprze
    Junior Software Dev. i SQL Dev.
    Nie mam pojecia o co chodzi. Czy takiego typu ogloszenie nie ma chceci
    przyjecia sie przez polskich programistow, czy moze jest taka ogromna
    selekcja.
    Czy ktos z Was wysylal swoje zgloszenie do talents.pl wlasnie w odniesieniu
    pracy na Cyprze, i jak sie ono zakonczylo?

    Pozdrawiam
    Forrest

  • 2. Data: 2005-06-01 18:14:01
    Temat: Re: Cypr + talents.pl
    Od: "Ewa" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Forrest" <d...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Czy ktos z Was wysylal swoje zgloszenie do talents.pl wlasnie w
    odniesieniu
    > pracy na Cyprze, i jak sie ono zakonczylo?

    Biorą wszystkich inteligentnych. Problem jest z terminem kontraktu: jest na
    3 lata i nie można krócej.

    No i oczywiście z kasą. Dają 2k$ miesięcznie. Z tego 20% na podatek, + coś
    tam na ubezpieczenia, + 300$ spłaty długu (na dzień dobry dają 10k$ pożyczki
    którą spłaca się przez 34 miesiące) + jakieś 1k$ miesięcznie idzie na życie,
    a dla 2 osób to jakieś 1,4k$.
    Sum sumarum : jak jedziesz sam to wyjdziesz na delikatny +, w dwie osoby i
    tylko ty zarabiasz to jest jakieś -200$ miesięcznie.

    Poza tym opinie o tej firmie nie są najlepsze.

    To powoduje że ludzie rezygnują.

    Pozdrawiam

    Maly

  • 3. Data: 2005-06-02 10:49:52
    Od: 'madzik' <m...@g...niet.pl>

    Maly:

    > + 300$ spłaty długu (na dzień dobry dają 10k$ pożyczki
    > którą spłaca się przez 34 miesiące)

    Rozumiem, że to jest _obowiązkowa_ pożyczka, tak?... Coś w rodzaju
    ukrytej opłaty za pośrednictwo pracy?

    (pytam z ciekawości, nie wybieram się tam)

    --
    [Pozdrawiam ciepło, ]
    [Magda ]