PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa zlecenie › Umowa zlecenie
    From: j...@g...pl (JaGodka)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Umowa zlecenie
    Date: 7 Nov 2002 10:20:13 +0100

    Witam!

    MAm pytanie. JAk to jest z umowa zleceniem. MAM kolezanke ktora
    pracowala na umowe zleceie przez 2 miechy. Teraz jej nie chca
    zarejestrowac w UP bo nie ma zadnego swiadectwa pracy. Znowu jak
    mowimy a raczej prosimy o swiadectwo pracy to oni nas informuja ze
    przy umowach zleceniach nie wystwai sie swiadectw pracy. JAk to w
    koncu jest?

    A jak sie nie wystawia to jakim artykulem, paragrafem czy czyms tam
    sie wesprzec w walce z UP zeby zarejstrwali? Sa jakies przepisy onosie
    umowy zlecen?

    --
    Best regards,
    JaGodka mailto:j...@g...pl