PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV w formacie pdf

  • 1. Data: 2004-01-23 18:40:19
    Temat: CV w formacie pdf
    Od: "na" <n...@g...pl>

    jestem ciekawa czy jest sens wysyłać swoje oferty w w pdf-ie. Czy w działach
    kadr bedą wstanie to przeczytać? Czy tylko format .doc jest w dobrym tonie ?
    Nie jestem szczęsliwą posiadaczką worda , ponieważ pracuje pod linuxem, więc
    jaką mam szansę dotrzeć do pan z personalnego ?

  • 2. Data: 2004-01-23 19:33:22
    Temat: Re: CV w formacie pdf
    Od: "Michał R." <5...@i...neostrada.pl>

    PDF to uniwersalny standard więc powinno być bez problemu.
    Tym bardziej, że ktoś zacznie otwierać worda w starszej wersji office'a
    i się rozwali wszystko.
    Ja ślę w PDFie.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-01-23 19:40:35
    Od: Piotr 'Gerard' Machej <g...@a...eu.org>

    Użytkownik na <n...@g...pl> napisał:
    > jestem ciekawa czy jest sens wysyłać swoje oferty w w pdf-ie. Czy w działach
    > kadr bedą wstanie to przeczytać?

    Myślę, że nie będzie z tym problemów.

    > Nie jestem szczęsliwą posiadaczką worda , ponieważ pracuje pod linuxem, więc
    > jaką mam szansę dotrzeć do pan z personalnego ?

    Pracujesz w Open Office? Zresztą, praktycznie wszystkie edytory powinny
    mieć możliwość zapisu do pliku w formacie RTF. Jeśli tylko nie wklejasz
    sobie zdjęcia do CV, to możesz spokojnie przesyłać tekst w tym
    formacie - Microsoft Office też to odczyta (i to niezależnie od wersji).

    Pozdrawiam,
    Gerard

  • 4. Data: 2004-01-23 20:37:00
    Od: Dorota <p...@N...pl>

    --- Treść oryginalnej wiadomości ---

    > PDF to uniwersalny standard więc powinno być bez problemu.

    oj, oj stndard ale nie u nas. Z moich przypadków:
    - pani otwierała pdf w wordzie - "zły plik z wirusem, otwierają się
    krzaczki"
    - niejednokrotnie muszę przesłac projekt do oceny, wyboru itd przez
    klienta. Tu nastepują schody. Osobiście wolę zawsze zrobić pdf bo lepiej
    oddaje: kolory, format etc. Dzwonię i pytam: czy klient/ka posiad coś
    takiego jak Acrobat Reader. Reakcje od: cooooooooooo???????!!!!, poprzez
    "zapytam", aż do oczywiście, "mam wszystko co potrzeba". Dodam że w
    przypaku tej ostatniej odpowiedzi też nie ma gwarancji. Właśnie pani
    która otwierała w wordzie twoerdziła że ma wszystko co potrzeba. Tylko
    raz spotkałm się z przypadkiem odpowiedzi typu "nie wiem o co chodzi,
    nie znam sie na tym...". Wszyscy u nas biegle znają komputer.

    --
    \\\\
    o,,,(o o)

  • 5. Data: 2004-01-23 20:48:52
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > jestem ciekawa czy jest sens wysyłać swoje oferty w w pdf-ie. Czy w
    działach
    > kadr bed? wstanie to przeczytać? Czy tylko format .doc jest w dobrym tonie ?
    > Nie jestem szczęsliw? posiadaczk? worda , ponieważ pracuje pod linuxem, więc
    > jak? mam szansę dotrzeć do pan z personalnego ?

    Zadna.

    Ja ostatni pomagalem kolezance i wyslalem CV spakowane zipem. A do
    kolezanki dzwoni pani z kadr, ze Word nie chce tego otworzyc !!!!!
    Normalnie "kopara" opadla mi do poziomu ziemi ....

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 6. Data: 2004-01-23 21:04:07
    Od: "Michał R." <5...@i...neostrada.pl>

    Standard w sensie niezależności od konkretnej aplikacji.
    A to, że ktoś nie wie jak go otworzyć to inna sprawa :)

  • 7. Data: 2004-01-23 22:46:31
    Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    kolezanki dzwoni pani z kadr, ze Word nie chce tego otworzyc !!!!!
    Normalnie "kopara" opadla mi do poziomu ziemi ....

    A jakim prawem paniusia z HR zmusza kandydatów do korzystania z komercyjnego
    i _jedynie_słusznego_ Worda ??

  • 8. Data: 2004-01-23 23:45:32
    Od: Maciek <z...@t...pl>

    na wrote:

> [...]
    > dobrym tonie ? Nie jestem szczęsliwą posiadaczką worda , ponieważ pracuje
    > pod linuxem, więc jaką mam szansę dotrzeć do pan z personalnego ?

    Tez wysyla w pdf'ie, chodz zawsze mam dylemat czy ktos to bedzie umial
    otworzyc.

    Sadze, ze to jest jedyny sposob na wyslanie swojej aplikacji w takiej formie
    jakiej sie chce, a nie w takiej jak chce ja łaskawie przeczytac Bill G. :).

  • 9. Data: 2004-01-24 07:46:07
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > A jakim prawem paniusia z HR zmusza kandydatów do korzystania z komercyjnego
    > i _jedynie_słusznego_ Worda ??

    Chcesz miec prace ? To nie podskakuj ;-)

    To jest Polska.
    --
    Krzysiek, Krakow

  • 10. Data: 2004-01-24 07:47:08
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

> [...]
    > Normalnie "kopara" opadla mi do poziomu ziemi ....
    > A jakim prawem paniusia z HR zmusza kandydatów do korzystania z komercyjnego

    A poza tym chodzi o to, ze ona chciala otworzyc zipa Wordem ! Nie
    wiedziala, ze to trzeba rozpakowac !

    --
    Krzysiek, Krakow