PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa o prace - dluzszy okres wypowiedzenia › Umowa o prace - dluzszy okres wypowiedzenia
  • Data: 2010-04-09 18:30:07
    Temat: Umowa o prace - dluzszy okres wypowiedzenia
    Od: "sbst" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witajcie

    negocjuję sobie warunki w pewnej firmie
    jednym z punktów, są dłuższe (korzystniejsze dla mnie) warunki wypowiedzenia

    i tu moje dwa pytania

    1 - czy jest mozliwe dokonanie takich zapisow? znaczy możliwe jest
    wszystko;) ale czy będą wiążące i nie będą kłóciły się np z KP. dokładnie
    chodzi o 6mcy dla umowy na czas nieokreślony. czy KP okresla warunki
    MINIMALNE czy sztywne?

    2 - czy okres wypowiedzenia ze strony pracodawcy moze byc dluzszy niz ze
    strony pracownika? jesli firma bedzie chciala zwolnic mnie to 6mcy, jesli ja
    to 3mce. Czy taki zapis jest zgodny z KP, czy wypowiedzenie w obydwie strony
    musi byc rowne?

    chetnie odpowiedzi poparte konkretnymi paragrafami, albo przykladowymi
    wyrokami sądu

    bede BARDZO zobowiązany

    --

    pozdrowienia