PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dwie umowy o pracę a urlop

  • 1. Data: 2004-08-26 21:13:52
    Temat: Dwie umowy o pracę a urlop
    Od: "Doggie" <d o g g i e @ o p . p l>

    Witam!

    Jestem absolwentem wyższej uczelni. W pierwszej firmie jestem zatrudniony w
    oparciu o umowę o pracę na czas określony, na cały etat, od 1.10.2002. W
    firmie tej przysługuje mi zatem 20 dni urlopu.

    U drugiego pracodawcy pracuję równolegle w oparciu o umowę o pracę na czas
    nieokreślony, na ćwierć etatu, od 10.11.2003.

    W pierwszej firmie wykorzystałem 10 dni urlopu w związku z wyjazdem
    wakacyjnym.

    Czy w zaistniałej sytuacji przysługuje mi jeszcze jakiś urlop tytułem pracy
    w drugiej firmie? Jeżeli tak, to ile dni? W miarę możliwości proszę o
    podparcie wywodu odpowiednim artykułem KP.

    Pozdrawiam,
    Doggie

    ---

  • 2. Data: 2004-08-31 14:16:27
    Temat: Re: Dwie umowy o pracę a urlop
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Thu, 26 Aug 2004 23:13:52 +0200, na pl.praca.dyskusje, Doggie napisał(a):
> [...]
    > w drugiej firmie? Jeżeli tak, to ile dni? W miarę możliwości proszę o
    > podparcie wywodu odpowiednim artykułem KP.
    W związku ze zmianą przepisów od nowego roku /moim zdaniem / należą ci się
    3 dni urlopu za 2003r. czyli 24godziny i 40godzin w tym roku.
    A ponieważ praca na czas nieokreślony więc możesz ten urlop wybrać od razu
    w całości.
    Sama jestem ciekawa czy dobrze to wyliczyłam?
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)