PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa o dzielo - mocne argumenty

  • 1. Data: 2004-03-24 15:45:58
    Temat: Umowa o dzielo - mocne argumenty
    Od: "Gahan" <g...@g...pl>

    Pomozcie,

    nie chce zakladac dzialalnosci - za male zarobki itd.....
    a niestety wymagaja tego...

    musze podac gl ksiegowemu jakies mocne argumenty, ze pracujac na umowe o
    dzielo dla niego to nie bedzie robilo roznicy....mam racje??? jak go
    przekonac, czy on jest w ogole stratny w jakis sposob??

    praca mialaby trwac dluzej niz tylko 3 m-ce, przeciez mozna zmieniac zakres
    dziela itp, czy cos sie zmienilo w przepisach.... wiem, ze mam nieplacony
    zus, pare m-cy nie gra roli dla mnie brak zusu...potrzebuje kase teraz.

    dzieki za pomoc