PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy pracodawcy przegladaja www

  • 1. Data: 2004-12-20 22:35:36
    Temat: czy pracodawcy przegladaja www
    Od: "Michał" <m...@i...pl>

    Witam serdecznie,

    Chciałem się zapytać - dowiedzieć o następującą rzecz.
    W kontakcie, w cv - podaje telefon, email, adres www.

    Czy pracodawcy zwracają uwagę na to czy ktoś ma własną stronę - przeglądają ją -
    w jakiś sposób się tym interesują czy też jest to dla nich obojętne. Czy
    własna strona www daje jakieś korzyści?

  • 2. Data: 2004-12-20 22:53:52
    Temat: Re: czy pracodawcy przegladaja www
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia 20 Dec 2004 23:35:36 +0100, Michał <m...@i...pl>
    napisał:

> [...]
    > przeglądają ją -
    > w jakiś sposób się tym interesują czy też jest to dla nich obojętne. Czy

    czasem w statystykach widac, ze CV doszlo do firmy do ktorej sie
    aplikowalo, czasem , ze przegladalo je tam nawet kilka osob.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 3. Data: 2004-12-21 00:24:09
    Od: "Coinneach Odhar" <C...@m...wp.pl>

    Gdzieś z głębi "Michał" <m...@i...pl> wypłynęło z pasją:

    > Czy własna strona www daje jakieś korzyści?

    Myślę, że to zależy od stanowiska: jeśli jest wymagane portfolio np. Po
    drugie, jeśli piszesz, że posiadasz jakieś umiejętności komputerowe,
    zawsze możesz dodać "moja strona znajduje się pod adresem...". Po trzecie
    możesz zainteresować pracodawcę treścią takiej strony. Myślę, że trzeba
    jednak uważać na treść strony: po co pracodawcy strona domowa? Lepiej,
    żeby była jakoś związana z pracą :))

    Pozdro
    Coinneach

  • 4. Data: 2004-12-21 12:09:39
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    > Czy pracodawcy zwracają uwagę na to czy ktoś ma własną stronę -
    > przeglądają ją -
    > w jakiś sposób się tym interesują czy też jest to dla nich obojętne. Czy
    > własna strona www daje jakieś korzyści?
    Kurcze, cos zle podchodzisz do sprawy.
    Po prostu to zalezy.
    Chyba jasne jest, ze:
    1. jesli chcesz byc kierowca czy kamerdynerem, potencjalnego pracodawce
    raczej nie bedzie obchodzic Twoja strona www (chyba, ze pracodawca to
    pasjonat albo ciekawski)
    2. jesli chcesz byc webmasterem, to na 90% warto podac - pracodawca pewnie
    bedzie chcial zobaczyc, jak to robisz, zajrzec w zrodelka strony itp.

    To troche tak jakbys pytal, czy w CV pisac marke samochodu, ktorym
    jezdzisz - sa stanowiska, gdzie taka wiedza o kandydacie jest przydatna (np.
    masz BMW i chcesz sie zatrudnic w salonie BMW jako sprzedawca), sa tez
    stanowiska, dla ktorych nie ma to najmniejszego znaczenia (kogo obchodzi,
    czy programista jezdzi BMW, czy Nissanem???).

    PiotrG