PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w ideii (stanowiska managerskie)

  • 1. Data: 2004-08-04 12:54:18
    Temat: praca w ideii (stanowiska managerskie)
    Od: "MM" <m...@g...pl>

    witam

    poszukuje wszelkich informacji o pracy w ptk centertel na stanowiskach
    dealer manager bądz account manager, dostałem takowa propozycje i
    zastanawiam sie co sie z tym wiaże interesuja mnie wszelkie opinie
    (atmosfera, wynagrodzenia, warunki, inne profity)

    pozdr
    ps. prze"googlowałem" archiwum nic ciekawego tam nie ma:)

  • 2. Data: 2004-08-04 13:35:11
    Temat: Re: praca w ideii (stanowiska managerskie)
    Od: "Katarzyna Sokół" <kasik.s_usuń_to@wp.pl>

    Użytkownik "MM" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > witam
    >
    > poszukuje wszelkich informacji o pracy w ptk centertel na stanowiskach
    > dealer manager

    pracowałam swego czasu w ptk centertel w centrali w dziale który
    współpracował z DM. Przede wszystkim PEŁNA dyspozycyjność, do mnie
    niektórzy DM dzwonili po 22-giej że są w którymś ze sklepów. Jak zapewne
    wiesz DM odpowiadają za sprzedaż w autoryzowanych salonach. Czyli sprzedawcy
    tych salonów nie są pracownikami ptk centertel.Z tego co pamiętam to w
    każdym sklepie DM powinien być przynajmniej raz na 3- 4 tygodnie.
    Oczywiście dostajesz smycz w formie komórki <którą wyłączyć nie możesz>
    samochód (z napisami), jakiś tam pakiet socjalny na który i tak nie masz
    czasu.
    To samo dotyczy account manager.
    Na wynagrodzenie na pewno nie narzekali. Atmosfera w sumie OK, jednak jak w
    każdej firmie zdarzają się "rodzynki" :)))
    A tak z ciekawości to na który region?

    --
    Katarzyna Sokół
    GG: 243137

  • 3. Data: 2004-08-04 17:02:21
    Od: LadyRoot <l...@c...pl>

    z wymagań na pewno trzeba znać ortografię.

    Sorry, nie mogłam się powstrzymać :/

    --
    LadyRoot
    -----------------------

  • 4. Data: 2004-08-05 06:48:54
    Od: "Tomasz Sapalski" <t...@w...pl>

    > z wymagań na pewno trzeba znać ortografię.
    >
    > Sorry, nie mogłam się powstrzymać :/

    A konkretnie do czego się przyczepiłeś, bo ja jakoś nie mogę się doszukać
    ortografa?

    pzdr,
    saper

  • 5. Data: 2004-08-17 17:55:20
    Od: "Beata" <b...@W...wroclaw.mm.pl>

    jeżeli dla ciebie ortografia jest tym samym, co polskie znaki, to
    gratuluję....