PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa o dzieło !!

  • 1. Data: 2004-07-13 13:50:31
    Temat: Umowa o dzieło !!
    Od: "KKKK" <n...@p...onet.pl>

    Mam podpisana umowe o dzielo od 12 lutego do 15 sierpnia.Chcialem sie starac o
    zaswiadzczenie ze pracowalem w takim okresie w tej firmie(po prostu zeby miec
    papier i wpisac to ew. pozniej do CV).Niestety nie wydadza mi takowego,ze
    wlasnie ze wzgledu na to ze to jest umowa o dzielo.Czy mieli racje??Czy potem
    dla przyszlego pracodawcy wiarygodnym dokumentem jest sama umowa o dzieło,gdyby
    chcial sprawdzic ze tam rzeczywiscie pracowalem tak jak wpisalem w CV odnosnie
    doświadczenia ??

  • 2. Data: 2004-07-13 14:07:04
    Temat: Re: Umowa o dzieło !!
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    Trochę mi się kłóci z ideą dzieła wpisywanie czasu wykonywania :)

    ale ad rem - w przypadku umów na mocy KC nie wydaje się tzw. świadectwa
    pracy. Ale pracodawca może wystawić tzw. referencje. Ito bym na twoim
    miejscu zrobił. Wypisał referencje typu " W okresie od - do firma XX
    nawiązała owocną współpracę z p. <tobą> w zakresie <wypunktować
    najważniejsze elementy". Współpraca przebiegała blablabla, rekomendujemy
    pana <ty> do blablabla" Pieczątki, podpisy, ew kontakt do odpowiedniej
    osoby.
    de facto, nie jest to zaświadczenie ale jest po pierwsze slad, a po drugie
    jakaś tam opinia na temat twojej pracy

    pzdr
    gromax

  • 3. Data: 2004-07-13 18:53:50
    Od: MariuszR <m...@n...post.pl>

    > Trochę mi się kłóci z ideą dzieła wpisywanie czasu wykonywania :)

    Wcale się nie kłóci, zamawiasz wykonanie dzieła i określasz w umowie czas
    jego wykonania, jeśli tego nie określisz to może się okazać że otrzymasz
    przedmiot umowy za rok, może dwa.

    --
    | Mariusz Rzepkowski e-mail: m...@u...post.pl |
    | GG: 966498 ICQ: 134628796 www.mariuszr.prv.pl |