PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w domu - ogloszenie

  • 1. Data: 2004-07-13 12:39:27
    Temat: Praca w domu - ogloszenie
    Od: "Stefan" <s...@S...net>

    Witam Wszystkich
    Ponizej pozwole sobie zacytowac pewne ogloszenie (nie podam pelnych
    danych, bo nie o reklame firmy mi idzie - jak ktos zechce zryzykować, to
    wysle na priv). Mam pytanie, czy wedlug Was jest sens traktowac je
    powaznie, a moze ktos juz mial doswiadczenia z ta firma?
    Bo moim zdaniem to jakas lipa, ale moze jestem przeczulony.
    Pozdrawiam
    Steve
    s...@U...tenbit.pl

    POSZUKUJEMY OSÓB DO PRACY W DOMU!!!!
    Duże przedsiębiorstwo produkcyjno handlowe z wieloletnim doświadczeniem
    zatrudni na stałe osoby do pracy w domu na rzetelnych warunkach przy
    montażu artykułów biurowych oraz przemysłowych.
    Zapewniamy stałą umowę o pracę, wysokie wynagrodzenie, bezpłatne
    szkolenia, terminowy dowóz i odbiór zleconej produkcji.
    Nie pobieramy (jak w przypadku innych firm!!!) kaucji oraz wpłat za
    powierzony materiał do produkcji. Wiek i wykształcenie nieistotne. Osoby
    poważnie zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie podania o pracę na
    adres:
    MODNE XXXX, ul. xxxxx xx, 50-xxx Wrocław
    (prosimy o dołączenie zwrotnego znaczka za 2 zł)

  • 2. Data: 2004-07-13 13:25:17
    Temat: Re: Praca w domu - ogloszenie
    Od: "pppawe" <p...@p...onet.pl>

    Myślę,że firma sporo zarobi na znaczkach :) ,ew. dostaniesz coś za
    zaliczeniem pocztowym,np.kolejną ofertę....Sądzę,że każda oferta pracy która
    wymaga poniesienia przez ciebie jakichkolwiek kosztów finansowych, zanim
    cokolwiek o niej się dowiesz (tutaj znaczek 2 zł), jest podejrzana...

  • 3. Data: 2004-07-13 17:50:46
    Od: "TMK" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Stefan" <s...@S...net> napisał w wiadomości
    > Witam Wszystkich
    > Ponizej pozwole sobie zacytowac pewne ogloszenie ..

    te wysokie zarobki brzmią zabójczo.wysokie czyli powyżej średniej czyli 2-3
    tysiące na rękę?
    Jak by proponowali 400--500 zł na umowę zlecenie to może bym uwierzyła.Nie
    wierze w wysokie zarobki dla ludzi bez kwalifikacji bez znajomości. Czy
    jakbyś miął możliwości załatwienia pracy takiej dla każdego nie znalazłbyś
    jakiejś ciotki ,kuzynki sąsiada itp..
    Ale możesz zaryzykować 2 zł i napisz koniecznie co dalej
    TMK

  • 4. Data: 2004-07-13 20:13:00
    Od: "Dorota" <d...@w...pl>

    Ja byłam pod tym adresem, to już jest kolejne ogłoszenie. Firma krzak, która
    zbiera znaczki. Filateliści czy co? Tam nie ma z kim rozmawiać, zamknięte na
    głucho.
    Trzeba raczej unikać takich okazji zarobienia uczciwie sporych pieniędzy.
    Pozdrawiam
    Dorota (Wrocław)