PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa o dzieło

  • 1. Data: 2004-05-22 23:19:06
    Temat: Umowa o dzieło
    Od: "HEADLINE PR" <b...@i...pl>

    Chcę się u kolegi zatrudnić na umowę o dzieło na CAŁY MIESIĄC. czy ktoś wie,
    czy jest minimalna stawka za umowę o dzieło, od której nalicza się stawki
    zus? czy może mnie np. zatrudnić za 100 pln/miesiąc i od tego odprowadzać
    zus?

    Pzdr

    Bad

  • 2. Data: 2004-05-22 23:23:09
    Temat: Re: Umowa o dzieło
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    od kiedy od umowy o dzieło odprowadza się zus??

  • 3. Data: 2004-05-23 08:07:01
    Od: "Drag" <d...@n...com.pl>

    Użytkownik "HEADLINE PR" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zus? czy może mnie np. zatrudnić za 100 pln/miesiąc i od tego odprowadzać

    przy uowie o dzielo placi sie tylko podatek

    pozdr....
    Drag