PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa nas stałe po 1 maja

  • 1. Data: 2004-05-07 07:19:21
    Temat: Umowa nas stałe po 1 maja
    Od: "Catalyst" <c...@i...pl>

    Witam wszystkich serdecznie

    Pytanie jest krótkie - czy jeśli miałem 2 umowy na czas określony w tym
    druga kończy się z końcem maja br. to czy na mocy prawa unijnego moają
    prawo dać mi jeswzcze dwie umowy na czas określony?? Nie potrafię
    dokładnie zinterpretować zapisów w tym temacie, proszę o pomoc

    CAT

  • 2. Data: 2004-05-07 07:49:50
    Temat: Re: Umowa nas stałe po 1 maja
    Od: Maxim <m...@p...net>

    Użytkownik Catalyst napisał:
> [...]
    > prawo dać mi jeswzcze dwie umowy na czas określony?? Nie potrafię
    > dokładnie zinterpretować zapisów w tym temacie, proszę o pomoc

    wlasnie tez dokladnie nie moge zinterpretowac tego nowego prawa i
    dolaczam sie do pytania ;)

  • 3. Data: 2004-05-07 07:56:30
    Od: "MagdaK." <z...@i...pl>

    Wg mojego rozumowania to tak.
    Ilosc umow zg. z nowym KP liczona jest od dn. 01.05.04, wiec wyglada na to,
    ze wczesniejszych umow na czas okreslony nie bierze sie pod uwage.
    Tak wiec, w twoim przypadku z koncem maja mozesz dostac jeszcze 2 um. na
    czas okreslony.
    Jesli sie myle prosze o poprawe:)
    Magda

  • 4. Data: 2004-05-07 08:09:59
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2004-05-07 09:56, osoba przedstawiająca się jako "MagdaK." napisała
    co następuje:

    > Ilosc umow zg. z nowym KP liczona jest od dn. 01.05.04, wiec wyglada na to,
    > ze wczesniejszych umow na czas okreslony nie bierze sie pod uwage.

    Wcześniejszych nie ale trwającą 1 maja IMHO tak.

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /
    ooO--(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 5. Data: 2004-05-07 09:38:43
    Od: Beks <b...@k...poczta.onet.pl>

    jesli Twoja umowa obejmuje 1. maja liczona jest ona jako pierwsza umowa
    na czas okreslony
    b.

  • 6. Data: 2004-05-07 10:26:11
    Od: "Kaktus" <p...@h...pl>

    Uzytkownik "Beks" <b...@k...poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci
    > jesli Twoja umowa obejmuje 1. maja liczona jest ona jako pierwsza umowa
    > na czas okreslony

    Gdzie tak jest napisane?
    W kp jest wyraznie napisane co innego.

    --
    Pawel Józwicki
    p...@h...pl

  • 7. Data: 2004-05-07 11:07:34
    Od: "MagdaK." <z...@i...pl>

    > jesli Twoja umowa obejmuje 1. maja liczona jest ona jako pierwsza umowa
    > na czas okreslony
    > b.

    Nie.
    Jesli umowa zostala zawarta np. od 01.02.04 - 30.05.04 (wg ciebie obejmuje 1
    maja), a ja twierdze, ze nie, poniewaz umowa zostala zawarta przed zmiana
    przepisow, ktore obowiazuja od 1 maja, tak wiec stara umowa konczy sie np.
    30 maja i teraz zaczyna obowiazywac nowy kodeks - nastepna umowa znowu
    liczona jest jako pierwsza.
    Magda

  • 8. Data: 2004-05-07 13:26:09
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2004-05-07 13:07, osoba przedstawiająca się jako "MagdaK." napisała
    co następuje:

> [...]
    > przepisow, ktore obowiazuja od 1 maja, tak wiec stara umowa konczy sie np.
    > 30 maja i teraz zaczyna obowiazywac nowy kodeks - nastepna umowa znowu

    No ja słyszałem jakąś panią z MegaMinisterstwa mówiącą że się liczy.
    Ty dałaś przykład umowy do 30 maja. Ja dam przykład umowy od 1.04.2004
    do 31.03.2009 r. Wg Twojej interpretacji pracownik przez pięć lat
    pracowałby tak jakby umowy nie miał bo dopiero następna będzie liczona
    jako pierwsza. Na umowę na czas nieokreślony mógłby liczyć dopiero po 15
    latach. Właśnie takim rozwiązaniom ma zapobiec branie pod uwagę umowy
    trwającej w dniu wejścia w życie nowego kodeksu.

    _ _ _

  • 9. Data: 2004-05-07 14:20:37
    Od: Beks <b...@k...poczta.onet.pl>

> [...]
    > przepisow, ktore obowiazuja od 1 maja, tak wiec stara umowa konczy sie np.
    > 30 maja i teraz zaczyna obowiazywac nowy kodeks - nastepna umowa znowu

    nie masz racji
    b.

  • 10. Data: 2004-05-07 14:21:04
    Od: Beks <b...@k...poczta.onet.pl>

    > Gdzie tak jest napisane?
    > W kp jest wyraznie napisane co innego.

    moze masz stary albo pisany niewyraznym drukiem kodeks
    b.