PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa na czas określony a dodatek. › Re: Umowa na czas określony a dodatek.
    From: "Jacek S." <o...@f...cy>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Umowa na czas określony a dodatek.
    Date: Wed, 12 Jul 2006 11:22:00 +0200

    Piotr Chmielewski wrote:
    > Wydaje mi sie, ze jesli i to i to sa umowy o prace, to przysluguja
    > Ci w tym zakresie identyczne uprawnienia. Chyba, ze nie jest
    > to ustawowy dodatek, tylko jakas premia, ktora pracodawca
    > przyznaje wg. wlasnego widzimisie...

    Hm... trudno wyczuć co to jest... Chyba jednak nie premia... W zasadzie to
    zdaje się nie ma nawet nigdzie zadnego zapisu, ze to j e s t dodatek...
    Po prostu podniesiono stawke o pewną kwote, i powiedziano, ze to jest
    dodatek za obsługe wspomnianego urządzenia. A mi się nie nalezy, bo mam
    umowae na czas określony... Tak jak nie należy mi się wyrównanie do stawki,
    które to ustalono wraz ze związkami itp. Wychodzi na to, że wszyscy na
    umowach na czas określony nie dostali. Odnosze wrażenie, że nie dostałem i
    tego wyrównania, jak i dodatku nie dlatego, że regulują to jakieś przepisy,
    ale właśnie dla tego, ze ludzie na umowach na czas okreslony po prostu się
    nie upomną, bo chca zachować prace i doczekać następnej umowy, az w k0oncu
    dostaną na stałe...
    --
    Jacek S.