PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa na czas określony a dodatek. › Umowa na czas określony a dodatek.
    From: "Jacek S." <o...@f...cy>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Umowa na czas określony a dodatek.
    Date: Wed, 12 Jul 2006 09:44:26 +0200

    Witam!
    Czy będąc zatrudnionym na czas określony należy się dodatek za obsługę
    urządzenia, jaki mają pracownicy zatrudnieni na stałe?
    Czy określają to jakieś przepisy, czy też pracodawca sam sobie to określa?
    Mój pracodawca stwierdził, że ponieważ jestem na umowie na czas określony,
    to taki dodatek mi nie przysługuje... Oczywiście dowiedziałem się o tym, jak
    już podpisałem aneks do umowy mówiący o obsłudze tegoż urządzenia... Może
    gdybym wiedział wcześniej, nie zdecydowałbym się na to.
    --
    Jacek S.