PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa na czas okreslony

  • 1. Data: 2003-07-22 15:09:48
    Temat: Umowa na czas okreslony
    Od: "Jarek" <p...@n...polbox.com>

    Witam

    Mam zaczac prace i w tej pracy podpisze umowe na czas okreslony.
    Przeszukiwalem internet w poszukiwaniu informacji o jakowyms czasie , przed
    wygasnieciem umowy , kiedy to pracownik musialby wiedziec , czy ma szukac
    nowej pracy , czy bedzie mial nastepna umowe. Nic nie znalazlem. Stad
    pytanie: czy nie ma takiego mechanizmu , ktory zabezpieczalby pracujacego na
    umowe na czas okreslony , przed utrata pracy z dnia na dzien? To znaczy:
    czy, oprocz dobrej woli, nic nie zmusza pracodawcy do poinformowania
    pracownika o tym, czy bedzie mial nastepna umowe?

    Jarek

  • 2. Data: 2003-07-22 15:24:41
    Temat: Re: Umowa na czas okreslony
    Od: "Jo" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Jarek" <p...@n...polbox.com> napisał w Stad
> [...]
    > czy, oprocz dobrej woli, nic nie zmusza pracodawcy do poinformowania
    > pracownika o tym, czy bedzie mial nastepna umowe?

    Niestety tak już jest z umowami na czas okreslony. Nie ma obowiązku
    informowania w jakimś okreslonym czasie, że kolejna umowa będzie lub nie
    będzie podpsiana - można to robic z dnia na dzień. Tylko kultura i liczenie
    się bądź nie z drugim człowiekiem mają tu zastosowanie.
    pozdrawiam JO

  • 3. Data: 2003-07-22 15:36:39
    Od: "Jarek" <p...@n...polbox.com>

    > Niestety tak już jest z umowami na czas okreslony. Nie ma obowiązku
    > informowania w jakimś okreslonym czasie, że kolejna umowa będzie lub nie
    > będzie podpsiana - można to robic z dnia na dzień.

    Tegom sie obawial - myslalem tylko, ze zle szukam...

    > Tylko kultura i liczenie
    > się bądź nie z drugim człowiekiem mają tu zastosowanie.

    No tak. Na to, w naszych realiach, niezbyt chyba mozna liczyc. Raz to
    mialem. Co prawda jesli na tydzien przed wygasnieciem umowy mowie , ze
    jeszcze nie wiedza, to raczej znaczy, ze wiedza ale nie chca powiedziec. A
    jak nie chca powiedziec....

    > pozdrawiam JO

    Pozdrowienia / Greetings / - Jarek "Dzarko"
    GG # 238376 ; ICQ # 45228220
    http://dzarko.prv.pl