PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa na 1/x etatu a ubezpieczenie zdrowotne? › Umowa na 1/x etatu a ubezpieczenie zdrowotne?
    From: higamus <h...@-...poprostu.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Umowa na 1/x etatu a ubezpieczenie zdrowotne?
    Date: Sat, 17 Jan 2004 01:22:37 +0100

    Tak w skrócie - dostałem zlecenie na wykonanie i utrzymanie pewnego, jak
    to teraz w modzie się nazywa, "projektu" ;-)
    Zleceniodawca proponuje mi umowę o pracę na 1/4 moze 1/8 etatu + premia.
    Jestem teraz zarejestrowany jako bezrobotny, właściwie tylko po to żeby
    zapewnić sobie i rodzinie ubezpieczenie zdrowotne.
    Jak zatem wygląda sprawa tego ubezpieczenia przy zatrudnieniu na jakiś
    ułamek etatu? Bedę ubezpieczony czy nie?