PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa na 1/x etatu a ubezpieczenie zdrowotne?

  • 1. Data: 2004-01-17 00:22:37
    Temat: Umowa na 1/x etatu a ubezpieczenie zdrowotne?
    Od: higamus <h...@-...poprostu.net>

    Tak w skrócie - dostałem zlecenie na wykonanie i utrzymanie pewnego, jak
    to teraz w modzie się nazywa, "projektu" ;-)
    Zleceniodawca proponuje mi umowę o pracę na 1/4 moze 1/8 etatu + premia.
    Jestem teraz zarejestrowany jako bezrobotny, właściwie tylko po to żeby
    zapewnić sobie i rodzinie ubezpieczenie zdrowotne.
    Jak zatem wygląda sprawa tego ubezpieczenia przy zatrudnieniu na jakiś
    ułamek etatu? Bedę ubezpieczony czy nie?

  • 2. Data: 2004-01-17 10:46:48
    Temat: Re: Umowa na 1/x etatu a ubezpieczenie zdrowotne?
    Od: "Bam" <N...@o...pl>

    Użytkownik "higamus" <h...@-...poprostu.net> napisał w
    wiadomości news:bu9v77$plr$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > Jak zatem wygląda sprawa tego ubezpieczenia przy zatrudnieniu na jakiś
    > ułamek etatu? Bedę ubezpieczony czy nie?

    Będziesz, ale pracodawca musi zgłosić na formularzach dodatkowych także
    członków twojej rodziny, więc musisz go o tym poinformować.

  • 3. Data: 2004-01-18 15:14:45
    Od: higamus <h...@-...poprostu.net>

    Dnia 2004-01-17 11:46, Użytkownik Bam napisał:

> [...]
    >

    > Będziesz, ale pracodawca musi zgłosić na formularzach dodatkowych także
    > członków twojej rodziny, więc musisz go o tym poinformować.

    Tzn. zapomniałem dodać, że razem z 1/x etatu otrzymam 1/x tych
    minimalnych 824 zł. Zapewne w takim razie składka ubezpieczenia
    będzie nizsza?? i czy "zarabiając" 100 zł będę ubezpieczony
    czy nie?