PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca dyplomowa

  • 1. Data: 2003-06-04 19:37:59
    Temat: praca dyplomowa
    Od: "lookee" <**l...@g...pl**>

    ile może kosztować przepisanie pracy dyplomowej ok. 150 stron?

    pozdro.loo

  • 2. Data: 2003-06-04 23:04:19
    Temat: Re: praca dyplomowa
    Od: "mucha" <m...@N...gazeta.pl>

    lookee <**l...@g...pl**> napisał(a):

    > ile może kosztować przepisanie pracy dyplomowej ok. 150 stron?

    zależy na kiedy i co ta praca zawiera: rysunki, wykresy itp..
    Pozdrawiam
    mucha

  • 3. Data: 2003-06-05 11:39:15
    Od: "Grzegorz" <p...@w...pl>

    > ile może kosztować przepisanie pracy dyplomowej ok. 150 stron?

    Zapraszam do zapoznania się z cennikiem:
    http://strony.wp.pl/wp/przepisuj/
    Przy tak dużej objętości ceny mogą ulec znacznemu obniżeniu.

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 4. Data: 2003-06-05 12:21:01
    Od: v...@o...pl

    Ok. 300 zl bez wudruku, ja mogę to zrobić za 250 zł, jeśli jesteś
    zainteresowany to prosze o kontakt e-mailem, v...@o...pl

  • 5. Data: 2003-06-05 14:03:52
    Od: "Grzegorz" <p...@w...pl>

    > Ok. 300 zl bez wudruku, ja mogę to zrobić za 250 zł, jeśli jesteś
    > zainteresowany to prosze o kontakt e-mailem, v...@o...pl

    Dlaczego wprowadzasz ludzi w błąd ?
    300 zł by wyszło jakbym brał 2 zł za stronę bez wydruku, a ja biorę
    1,50 zł za stronę z wydrukiem. Radzę uważnie czytać cennik:
    http://strony.wp.pl/wp/przepisuj/cennik.html

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 6. Data: 2003-06-06 17:21:27
    Od: v...@o...pl

> [...]
    > 300 zł by wyszło jakbym brał 2 zł za stronę bez wydruku, a ja biorę
    > 1,50 zł za stronę z wydrukiem. Radzę uważnie czytać cennik:

    Dlaczego twierdzisz, że wprowadzam ludziw błąd. Po pierwsze nie czytałam
    twojego cennika bo nieinteresuje mnie ile za to bierzesz, to nie ja składam Ci
    zlecenie więc nie obchodzi mnie twoja stawka, po zatym wyrażenie około chyba
    rozumiesz.
    Moje dane są stąd, że do niedawna sama musiałam korzystać z tego typu usług i
    słono za to płaciłam, w moim mieście przepisanie 1 strony kosztuje od 2 do
    nawet 5 zł, dlatego podałam stawkę za jaką ja bym to zrobiła.

  • 7. Data: 2003-06-06 22:28:03
    Od: "Grzegorz" <p...@w...pl>

> [...]
    od 2 do
    > nawet 5 zł, dlatego podałam stawkę za jaką ja bym to zrobiła.

    Widocznie nieuważnie przeczytałem, mam nadzieję że mi wybaczysz ;)
    Zasugerowałem się tym, że odpowiedziałaś pod moim postem, więc dlatego
    wziąłem to za bardzo do siebie :)

    Pozdrawiam
    Grzegorz