PracaGrupypl.praca.dyskusje › controller finansowy-dokształcanie

  • 1. Data: 2003-06-11 07:54:40
    Temat: controller finansowy-dokształcanie
    Od: "e" <e...@w...pl>

    Jaką formę dokształcania radzicie wybrać:

    1. studia podyplomowe z controllingu
    2. kurs ACCA
    3. MBA

    Dodam, że mam roczne doświadczenie na wyżej wymienionym stanowisku

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-06-11 19:52:48
    Temat: Re: controller finansowy-dokształcanie
    Od: "Przemek" <h...@g...pl>

    > 1. studia podyplomowe z controllingu
    > 2. kurs ACCA
    > 3. MBA

    Powiem tak, jesli byloby mnie stac na kursy 2 i 3 to chyba wybralbym ACCA.
    No ale 8 000 $ na zbyciu niestety nie mam ;( - cena wedlug cennik Ernst &
    Young

    pzdr.
    Przemek