PracaGrupypl.praca.dyskusje › UWAGA SZUKAJACY PRACY

  • 61. Data: 2003-05-13 09:32:07
    Temat: Re: UWAGA SZUKAJACY PRACY
    Od: Maciejewski Krzysztof <k...@w...p.lodz.pl>

    > A efekt jest taki, ze ja znalazlem odpowiedniego czlowieka, natomiast
    > paredziesiat osob nie znalazlo pracy. I kto na tym stracil?

    A gdyby wszyscy odpowiedzieli w sposob zadowalajacy pracodawce, efekt nie
    bylby ten sam? (tj jedna osoba zatrudniona reszta - do widzenia).

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 62. Data: 2003-05-14 04:20:22
    Od: Ośrodek <b...@w...pl>

    Alicja wrote:

    Witaj Alu! :-)

    mam doswiadczenia zarowno w poszukiwaniu pracy (dwa lata bez stalej
    roboty), jak i w zatrudnianu do firmy mojego pracodawcy, oraz wlasnej
    (wiec wiem o czym mowie). :-))
    Z wiekszoscia tego co napisalas spokojnie moge sie zgodzic. Sam
    przezywalem podobne dylematy.

    Co do stresow z tym, ze wszystkim musisz odpisac - ulatw sobie prace
    zaznaczajac w ogloszeniu dokladnie jakie warunki sa konieczne przy
    rekrutacji tzn:
    - odpowiadacie jedynie wybranym kandydatom
    - prosicie o CV i LM w zalaczniku w formacie .txt; .doc; .pdf (nie
    gdzies na stronach)

    Juz samo to ulatwi Ci prace. Z czystym sumieniem wszystkie listy nie
    spelniajace tego, oraz innych podanych przez Ciebie kryteriow mozesz
    kierowac do "okraglego segregatora". Powod? Jezeli czlowiek nie
    potrafi wykonac prostego polecenia, to nie ma co myslec o nim jako o
    potencjalnym pracowniku, bo bedziecie mosieli go nianczyc i poprawiac
    po nim bledy. A to kosztuje...

    Patrzac z drugiej strony: Prawda jest taka, ze szukajacy pracy wysyla
    codziennie mnostwo e-maili do roznych firm. Nie oczekuj wiec, ze np.
    CV do Ciebie (jak i do wszystkich innych) bedzie za kazdym razem
    indywidualizowane.
    Jak mialem kilka roznych "typow" CV dla kilku interesujacych mnie
    branz, cala reszte uszczegolawialem w LM.
    Dla Ciebie potencjalni pracownicy to bezimienny tlum, ale pamietaj, ze
    dla szukajacego pracy firmy czesto tez...
    Pozdrawiam :-)

    --
    Dariusz
    pager 0642299084

  • 63. Data: 2003-05-14 15:08:22
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Alicja <a...@o...pl> napisał(a):

    > gubić. Nie znalazłam jeszcze nikogo, kto by spełniał nasze wymagania. Od
    > połowy brakuje informacji, choćby CV. Wszystkim trzeba odpisać.

    Droga koleżanko. To bardzo uprzejme z twojej strony, ale przecież wystarczy
    jakiś "automat odpowiadający" który na kazdy mejl wskakujący do skrzynki
    udzieli standardowej odpowiedzi: "Dziękujemy na odpowiedź na nasze
    ogłoszenie." i nic więcej. Wtedy musisz odpisywać tylko na takie mejle,
    które ciebie interesują. Wbrem pozorom - to taka automatyczna odpowiedź w
    zupełności wystarczy, gdyż kandydat wie, że mejl dotarł pod wskazany adres.
    Telefony moga się brać stąd, że gdy nie ma odpowiedzi, to dzwonią, aby się
    przekonać, czy mejl dotarł.

    Mam wrażenie, że sama sobie dodałaś pracy.

    Pozdrawiam.

  • 64. Data: 2003-05-15 14:48:48
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

> [...]
    > które ciebie interesują. Wbrem pozorom - to taka automatyczna odpowiedź w
    > zupełności wystarczy, gdyż kandydat wie, że mejl dotarł pod wskazany
    Pisałem o tym wcześniej - a mail może nie dotrzeć lub dotrzeć pod inny
    adres? Przecież mamy XXI wiek ;-)
    Podobnie poczta może nie doręczyć listu (bo listonosz zgubił) ;-)
    A co będzie, jeśli automatyczne potwierdzenie nie dotrze do Ciebie?

    PiotrG

  • 65. Data: 2003-05-18 14:10:22
    Od: Doktor Burski <q...@b...cy(ROT13)>

    On Thu, 15 May 2003 16:48:48 +0200, "PiotrG" <p...@s...com.pl>
    wrote:

> [...]
    >Podobnie poczta może nie doręczyć listu (bo listonosz zgubił) ;-)
    >A co będzie, jeśli automatyczne potwierdzenie nie dotrze do Ciebie?

    Chodzi o potwierdzenie że osoba która powinna odbierać pocztę robi to.
    Jakiś czas temu był na tej grupie post osoby która dostała
    automatyczne potwierdzenie że jej e-mail został odebrany miesiąc po
    jego wysłaniu.
    Przed wysłaniem na priv proszę o zdekodowanie adresu.

    Pozdrawiam
    Doktor Burski