PracaGrupypl.praca.dyskusjeUWAGA SZUKAJACY PRACY › Re: UWAGA SZUKAJACY PRACY
    From: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: UWAGA SZUKAJACY PRACY
    Date: Wed, 14 May 2003 15:08:22 +0000 (UTC)

    Alicja <a...@o...pl> napisał(a):

    > gubić. Nie znalazłam jeszcze nikogo, kto by spełniał nasze wymagania. Od
    > połowy brakuje informacji, choćby CV. Wszystkim trzeba odpisać.

    Droga koleżanko. To bardzo uprzejme z twojej strony, ale przecież wystarczy
    jakiś "automat odpowiadający" który na kazdy mejl wskakujący do skrzynki
    udzieli standardowej odpowiedzi: "Dziękujemy na odpowiedź na nasze
    ogłoszenie." i nic więcej. Wtedy musisz odpisywać tylko na takie mejle,
    które ciebie interesują. Wbrem pozorom - to taka automatyczna odpowiedź w
    zupełności wystarczy, gdyż kandydat wie, że mejl dotarł pod wskazany adres.
    Telefony moga się brać stąd, że gdy nie ma odpowiedzi, to dzwonią, aby się
    przekonać, czy mejl dotarł.

    Mam wrażenie, że sama sobie dodałaś pracy.

    Pozdrawiam.