PracaGrupypl.praca.dyskusje › UWAGA OSZUSCI

  • 1. Data: 2003-12-19 11:14:52
    Temat: UWAGA OSZUSCI
    Od: "Mikolaj Paczkowski" <m...@m...icpnet.pl>

    U W A G A !!!!!!!!
    Chcialbym Was uczulic na firme PERSONAT (posredniak). Poszukiwali dla swego
    klienta z USA (podali adres chyba z UK
    http://www.rentokil-initial.co.uk/index.php ).

    Wszystko jednak wskazuje ze to lipa okrutna:
    1. po tym jak juz pogratulowali mi serdecznie ze dostalem prace napomkneli
    ze nalezy im sie 49 PLN za zalatwienie tejzej (ale nie za samo posrednictwo)

    2. w mym imieniu (nie posiadajac mego NIP`u i PESEL`u) podpisali umowe na
    prace

    3. w Krakowie praktycznie nikt ich nie zna

    ETC.
    A oto i oni:

    "PERSONAT" CENTRUM DOBORU KADR
    30-081 KRAKÓW UL. KRÓLEWSKA 57

    Mikowhy

  • 2. Data: 2003-12-20 03:56:33
    Temat: Re: UWAGA OSZUSCI
    Od: " Marek" <m...@g...pl>

    Mikolaj Paczkowski <m...@m...icpnet.pl> napisał(a):

> [...]
    > prace
    >
    > 3. w Krakowie praktycznie nikt ich nie zna

    Czy ta firma szuka może również szwarcarbeiterów na ciemnej stronie Księżyca?
    Marek