PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca RIDI pilna prośba

  • 1. Data: 2003-12-19 14:27:44
    Temat: Praca RIDI pilna prośba
    Od: "Tony_Soprano" <p...@o...pl>

    Witam,

    Mam wielką prośbę... czy możecie mi powiedzieć coś
    na temat firmy RIDI, lub jakiej kolwiek innej
    firmy działającej w branży oświetlenia,
    chodzi mi o stanowisko PH lub Kierowniak regionu,
    ile można zarobic na w/w stanowiskach. (może byc jakakolwiek inna firma tej
    branży)
    Bardzo Was proszę o informacje...

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2003-12-19 23:12:25
    Temat: Re: Praca RIDI pilna prośba
    Od: "nie_pij_wody_z_kaloryfera" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tony_Soprano" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chodzi mi o stanowisko PH lub Kierowniak regionu,
    > ile można zarobic na w/w stanowiskach. (może byc jakakolwiek inna firma

    hmm
    raczej zastanow sie o co zapytaja na paczatku i w srodku, bo o forse pytaja
    na koncu. W handlu na takich stanowiskach w 98% wynagrodzenie jest: podstawa
    + % od sprzedazy mniej wiecej 50/50. Mysle, ze branza mam mniejsze
    znaczenie(a moze nie...) dla PH stawialbym ok 1000 + premia
    dla KR ok 1500-2000 + % od tego co sprzedadza PH, ale to zalezy od od firmy,
    pozycji na rynku, zakresu obowiazkow i jeszcze paru rzeczy. Jesli nie masz
    doswiadczenia w handlu zapomnij o KR.