PracaGrupypl.praca.dyskusje › US - pensja informatyka

  • 1. Data: 2002-10-31 21:05:59
    Temat: US - pensja informatyka
    Od: "Ari" <w...@s...pl>

    witam,

    Moze ktos z Was wie ile moze zarobic informatyk w Urzedzie Skarbowym?

  • 2. Data: 2002-11-01 11:56:08
    Temat: Re: US - pensja informatyka
    Od: "Plissken" <p...@p...WYWAL.onet.pl>

    Bardzo bardzo dużo. W końcu to urząd skarbowy.

  • 3. Data: 2002-11-01 12:08:01
    Od: "Krzysiek" <k...@d...prv.pl>

    Użytkownik "Plissken" <p...@p...WYWAL.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Bardzo bardzo dużo. W końcu to urząd skarbowy.

    poważnie???
    W koncu to budżetówka........
    Może ktoś zna jakąś konkretną kwotę?
    A to jeszcze...proszę - płaca informatyka w terenowym oddziale Agencji
    Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.. - może ktoś wie ??

    pozdr
    Krzysiek

  • 4. Data: 2002-11-01 21:54:23
    Od: "Darek" <T...@p...gazeta.pl>

    > W koncu to bud?etówka........
    > Mo?e kto? zna jak?? konkretn? kwot??
    > A to jeszcze...prosz? - p?aca informatyka w terenowym oddziale Agencji
    > Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.. - mo?e kto? wie ??

    No wiecej niz Agencji Restrukturyzacji, albo w Agencji Modernizacji
    Rolnictwa.
    Ale mniej niz w Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa oraz Lasow
    Panstwowych.

    Ale dokladnie to zalezy od czasu pracy, stazu pracownika, swiadczen
    socjalnych itd... No i oczwiscie nagrod...

    D.

  • 5. Data: 2002-11-02 17:26:42
    Od: "t*o*m*a*i*" <t...@i...pl>

    i oczywiscie zalezy tez to od tego kogo znasz, i kto Ciebie w tej firmie
    zna...
    A skoro wlasnie teraz zaczynasz tam prace, to z pewnoscia nie jestes
    pierwszym lepszym "Bolkiem" z ulicy...

    --
    t*o*m*a*i*

  • 6. Data: 2002-11-02 19:47:08
    Od: "galileo" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Ari" napisał w wiadomości :
    > witam,
    >
    > Moze ktos z Was wie ile moze zarobic informatyk w Urzedzie Skarbowym?

    Moge Ci powiedziec jedno - na pewno duzo nie zarobisz. Pracowalem na etacie
    lokalnego informatyka w US, bynajmniej kokosow nie zbijalem. Kariere w US
    zakonczylem
    na przelomie 1999 i 2000 roku i z tego co wiem za wiele sie nie zmienilo, tzn.
    wysokosc
    zarobkow.

    pozdr
    Tomek
    ps. Chcesz wiedziec wiecej to wal na priv-a.

  • 7. Data: 2002-11-05 10:08:17
    Od: Fryderyk Czarnecki <f...@p...pl>

    Mi zaproponowano 1200pln wiec im podziekowalem

    Vrankom

  • 8. Data: 2002-11-05 13:59:28
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>

    Mi zaproponowano łądnych parę lat temu w IS (Izba Skarbowa) 280 zł.
    Średnia pensja to było wtedy chyba coś ok. 600.
    Podziękowałem.

  • 9. Data: 2002-11-05 17:26:01
    Od: "t*o*m*a*i*" <t...@i...pl>

    Uzytkownik "Fryderyk Czarnecki" <f...@p...pl> napisal w wiadomosci
    > Mi zaproponowano 1200pln wiec im podziekowalem

    ale netto, brutto, czy jak? 1200 i to wszystko?

    --
    t*o*m*a*i*

  • 10. Data: 2002-11-06 21:45:14
    Od: "PePe_M" <washi@(wytnij-to)o2.pl>

    > Moze ktos z Was wie ile moze zarobic informatyk w Urzedzie Skarbowym?

    Nie za duzo, tam "nie jestes informatykiem ale urzednikiem
    sluzby cywilnej". Jesli popracujesz kilka(nascie) lat, masz wyksztalcenie
    wyzsze, znasz biegle j. obcy i zdasz kilka egzaminow panstwowych
    (rachunkowosc/finanse/prawo) to zostaniesz urzednikiem mianowanym placa
    wzrosnie i posada morowana do grobowej deski.
    Oczywiscie jesli stanowisko to np. szef departamentu informatyki (co do
    nazwy to nie mam pewnosci) to na pewno sporo.
    Jesli nie masz doswiadczenia to chyba nie powinienes sie zastanawiac, skoro
    masz juz okazje zalapac sie wlasnie do US.
    Przynajmiej bedziesz mial pewne, ze dostaniesz tyle ile w umowie,
    jak i to ze "firma ta" nie szuka kogos, kto bedzie pracowal na kredyt a po
    miesiacu czy dwoch mu podziekuja.

    PePe_M