PracaGrupypl.praca.dyskusje › URLOP2

  • 1. Data: 2002-07-11 11:14:01
    Temat: URLOP2
    Od: "Art" <a...@p...fm>

    Ile przysługuje mi dni urlopu ?

    skączyłem 5 lat technikum
    i niedługo bronię pracę dyplomową czyli prawie, też 5 lat studiów
    pracuje prawie rok ok 10 miesięcy od września. Najpierw okres próbny, a od
    stycznia na stałe
    pracodawca daje mi 9 dni.
    czy tylko tyle mi się należy ?

    z góry dzięki za odp.

  • 2. Data: 2002-07-11 13:22:03
    Temat: Re: URLOP2
    Od: "vXhz" <v...@w...pl>

    patrz wątek - urlop (sebol) 2002-06-19 01:10

    --
    pozdr
    vXhz

  • 3. Data: 2002-07-18 11:17:15
    Temat: jak wywalic z roboty dupochrona
    Od: "Flamenco" <m...@p...onet.pl>

    Mam pytanko, jak legalnie wywalic z pracy leniwego "dupochrona" - patrz
    dzialacz zwiazkowy.
    Proponuje Nobla dla tego kto znajdzie legalny sposób.

  • 4. Data: 2002-07-18 11:20:44
    Temat: Re: jak wywalic z roboty dupochrona
    Od: "Rafal" <m...@b...pl>

    Zlikwidowac firme, zalozyc nowa i nie przyjac go do pracy ;-))
    R.A.F

  • 5. Data: 2002-07-18 13:34:00
    Od: jerzu <n...@j...one.pl>

    On Thu, 18 Jul 2002 13:17:15 +0200, "Flamenco"
    <m...@p...onet.pl> wrote:

    >Mam pytanko, jak legalnie wywalic z pracy leniwego "dupochrona" - patrz
    >dzialacz zwiazkowy.

    Dlatego jestem za likwidacją związków zawodowych.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa

  • 6. Data: 2002-07-18 13:41:05
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <d...@4...com> jerzu napisał(a):

    > Dlatego jestem za likwidacją związków zawodowych.

    Związków może nie, to wolny kraj i każdy ma prawo się organizować jak mu się
    podoba, natomiast należy zlikwidować przywileje związków zawodowych.
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 7. Data: 2002-07-19 18:06:22
    Od: "Xena d. Bazyl" <t...@l...com.pl>

    Użytkownik "Flamenco" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanko, jak legalnie wywalic z pracy leniwego "dupochrona" -
    patrz
    > dzialacz zwiazkowy.
    > Proponuje Nobla dla tego kto znajdzie legalny sposób.

    Słyszałam o dyscyplinarkach - nie jest trudno pracodqwcy znaleźć haka...

    --
    Pozdrówka
    Tatiana

  • 8. Data: 2002-07-23 06:19:58
    Od: "Flamenco" <m...@p...onet.pl>

    Z dyscyplinarkami nie jest tak latwo, najpierw trzeba by dac kilka nagan
    dluga droga, chyba zeby spic w pracy klienta