PracaGrupypl.praca.dyskusje › Testy projekcyjne - poszukuję materiałów

  • 1. Data: 2008-04-20 14:32:30
    Temat: Testy projekcyjne - poszukuję materiałów
    Od: Any User <u...@a...pl>

    Witam

    Poszukuję materiałów z zakresu testów projekcyjnych, w szczególności
    testu K. Kocha ("narysuj drzewo").

    Za wszelkie materiały będę bardzo wdzięczny - mogę też udostępnić bardzo
    wiele innych materiałów z zakresu psychologii, jakich przez Google się
    nie znajdzie.

    Patryk

  • 2. Data: 2008-04-20 16:42:08
    Temat: Re: Testy projekcyjne - poszukuję materiałów
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > Za wszelkie materiały będę bardzo wdzięczny - mogę też udostępnić bardzo
    > wiele innych materiałów z zakresu psychologii, jakich przez Google się
    > nie znajdzie.

    Cześć

    http://kp.oz.pl/own/koch.doc

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 3. Data: 2008-04-20 16:56:03
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > http://kp.oz.pl/own/koch.doc

    O, dziękuję. A czy jest może jakieś bardziej obszerne opracowanie?

    Na tej grupie kiedyś (dokładnie 2005-06-27 13:28:53) był wątek "test
    projekcyjny- "narysuj drzewo owocowe"" (poniżej link do niego), z
    którego można się było dość dużo dowiedzieć, co jeszcze (w stosunku do
    tego pliku Worda) pozwala ujawnić ten test.

    http://www.grupy.egospodarka.pl/test-projekcyjny-nar
    ysuj-drzewo-owocowe,t,273077,8.html

    A może Maciej Sobczak się wypowie? Jak rozumiem, on zna dość dobrze ten
    test?

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 4. Data: 2008-04-21 13:56:05
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Any User" <u...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wiele innych materiałów z zakresu psychologii, jakich przez Google się nie

    voodoo

  • 5. Data: 2008-04-24 12:13:47
    Od: Any User <u...@a...pl>

> [...]
    ysuj-drzewo-owocowe,t,273077,8.html

    > A może Maciej Sobczak się wypowie? Jak rozumiem, on zna dość dobrze ten

    Się przypomnę. Czy ktoś jeszcze wie coś o testach projekcyjnych Kocha?