PracaGrupypl.praca.dyskusje › C++, Symbian

  • 1. Data: 2008-04-19 18:01:39
    Temat: C++, Symbian
    Od: Pawel <b...@b...pl>

    Witam!

    Zastanawiam sie, czy w Polsce oplacalne jest byc programista C++ dla SO
    Symbian? Ile taka osoba zarabia? Tylko prosze nie pisac "pol samochodu",
    wiem, ze to zalezy od doswiadczenia, miasta itd. Chodzi mi o jakies
    mniej wiecej porownanie do innych programistow (z innych dziedzin). Czy
    raczej taki programista zarabia mniej czy wiecej od programisty o
    podobnym doswiadczeniu, skonczonej uczelni, miescie itp. ale nie
    programujacego pod urzadzenia przenosne?

    Nie za bardzo na temat zarobkow osob programujacych pod Symbiana mozna
    znalezc w necie, a jestem bardzo ciekawy.

    Bede wdzieczny za wszelkie opinie...

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 2. Data: 2008-04-20 07:53:21
    Temat: Re: C++, Symbian
    Od: " " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Zastanawiam sie, czy w Polsce oplacalne jest byc programista C++ dla SO
    > Symbian? Ile taka osoba zarabia? Tylko prosze nie pisac "pol samochodu",

    Rozwiazania mobilne dla Symbian-a w PL to mały rynek,lecz wiele polskich firm
    pisze dla zagranicznych odbiorców aplikacje pod Symbiana. Przy takich
    projektach musisz wiedziec o dwoch specjalnosciach tj.:
    - kierownik projektu/analityk/główny programista(po kilku projektach
    komercyjnych ) 8000-15000 pln
    - koder/tester/ "klepacz kodu" (student lub green)4000-8000 pln

    Moze nielatwo znalezc prace w tym kierunku ,ale bedzie to prawdopodobnie
    stabilna firma. Tylko zapomij o "klepaczu" bo tacy ludzie sa "od roboty",
    choc kiedys trzeba zaczac.

    pozdrawiam