PracaGrupypl.praca.dyskusje › Tester

  • 1. Data: 2002-02-19 12:24:33
    Temat: Tester
    Od: "Jacek B" <c...@p...onet.pl>

    "Jacek B" <c...@p...onet.pl> wrote in message
    news:a4tftr$c53$1@news.tpi.pl...
    > co robi tester oprogramowania?
    > JB

    Szuka bledow w oprogramowaniu poprzez wykonywanie roznych testow, np.
    black box testing, itp.

    pozdr
    tomciu

  • 2. Data: 2002-02-19 12:27:56
    Temat: Re: Tester
    Od: "Tomek Kacperak" <k...@p...onet.pl>

    Tomek Kacperak na pl.praca.dyskusje:
    > Szuka bledow w oprogramowaniu poprzez wykonywanie roznych testow, np.
    > black box testing, itp.

    Przy czym wszystko zależy od produkowanego oprogramowania i
    ,,dojrzałości'' (np. CM2) firmy. Czasem to szukanie polega na tym, że na
    podstawie dokumentacji projektowej tworzy się scenariusze testów, czasem
    skrypty (np. w narzędziach do automatyzowanych testów oprogramowania,
    choćby Mercury Int. WinRunner, lub Rational Robot/TestSuite lub emulujące
    klienta w inny sposób). I oczyście te testy przeprowadza. W różnych
    konfiguracjach/sposobach instalacji, z różnymi danymi itp. Czasem trafia
    do nich jakiś błąd od klienta, który przed poprawieniem przez programistów
    musi być zreplikowany. Oczywicie większość tego powinna być
    dokumentowana. Cholernie żmudna, nudna, ale ważna robota.

    --
    Ziemek Borowski ZMB-RIPE http://ziembor.waw.pl/zmb/

  • 3. Data: 2002-02-19 14:35:28
    Od: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL>

    Witam !
    Poszukuje tektów takich jak :
    - Jak napisać CV
    - Jak napisać podanie o prace
    - Jak rozmawiać z pracodawcą
    Najlepiej jeżeli będą one na stronie internetowej i będzie można poprosić
    autora o zgode na ich publikacje w ramach innej witryny w dziale o pracy.

    pozdrawiam
    Andrzej Rzym
    a...@s...podkarpacie.pl

  • 4. Data: 2002-02-19 19:51:32
    Od: "marco" <p...@p...onet.pl>

    > Mam pytanko szczególnie do osób, które pracują w Niemczech.
    > Czy specjalista od grafiki komputerowej może znależc tam zatrudnienie, czy
    > tylko programiści, bazodanowcy i sieciowcy
    >
    > Adam

    witam adamie!

    no wlasnie, ja tez jestem grafikiem i sie zastanawiam nad wyjazdem za granice
    (do niemiec? :))... tylko z jezykiem trudniej... ;( no, chyba ze zachaczyc sie
    w firmie gdzie mowia po niemiecku i angielsku a blogoslawienstwem byloby w
    takie niemicko-polskiej, hehe...
    no nic, trzeba cos poszukac...
    jak bedziesz cos mial to daj znac.
    z gory dzieki.