PracaGrupypl.praca.dyskusje › Telefon od potencjalnego pracodawcy

  • 11. Data: 2008-08-07 09:06:33
    Temat: Re: Telefon od potencjalnego pracodawcy
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > To znaczy takie firmy może warto omijać? Jakoś większość firm dzwoni po
    > raz kolejny, gdy sie nie dodzwoni, a po za tym, zawsze zwracam uwagę, że
    > preferuję kontakt e-mailowy - i jeśli rekruter sie nie dodzwoni

    a co powiesz na takie cos:
    dostaje we wtorek okolo 16 emiala,
    ze chca sie ze mna spotkac na razmowie kwalifikacyjnej
    w srode o 11:00?
    :)

    a moze po prostu badali moja szybkosc i czestosc sprawdzania emaili? :)

  • 12. Data: 2008-08-07 10:54:52
    Od: venioo <v...@p...fm>

    Q pisze:

> [...]
    > w srode o 11:00?
    > :)
    >
    > a moze po prostu badali moja szybkosc i czestosc sprawdzania emaili? :)

    to jest propozycja, naturalnym jest, ze czlowiek pracujacy nie wezmie
    sobie nagle dnia urlopu zeby gdzies jechac. dzwonisz i sie grzecznie
    umawiasz na inny termin, tak zeby wszystkim zainteresowanym pasowalo

    --
    venioo

  • 13. Data: 2008-08-07 12:13:29
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g7edtf$gih$1@atlantis.news.neostrada.pl Q <n...@s...pl>
    pisze:

    > a co powiesz na takie cos:
    > dostaje we wtorek okolo 16 emiala,
    > ze chca sie ze mna spotkac na razmowie kwalifikacyjnej
    > w srode o 11:00?
    > :)
    Odpisałbym w środę o 11:00, że spotkanie w tym terminie nie jest możliwe, bo
    jestem wówczas zajęty.
    I podałbym jakieś pasujące mi terminy.

    > a moze po prostu badali moja szybkosc i czestosc sprawdzania emaili? :)
    Sprawdź im to samo.

    --
    Jotte

  • 14. Data: 2008-08-07 20:20:30
    Od: "nautAInter" <n...@i...net>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy"
    <a...@z...pl> napisał w wiadomości
    > Druga sytuacja:
    > odbierasz, ale akurat, nic nie słyszysz, bo jesteś na ruchliwej ulicy,
    > gdzie poziom hałasu przekracza normy i nie słychać w słuchawce,
    > starasz się
    > uciec z tego hałasu, ale nie bardzo jest gdzie... oczywiście "numer
    > zastrzeżony", więc nie ma jak oddzwonić...

    Trzecia sytuacja:
    odbierasz i wszystko słyszysz, a rozmowa kwalifacyjna odbędzie się w
    ciemnym zaułku w najgorszej dzielnicy miasta, gratuluje znalezienia
    super-ciekawej oferty pracy

  • 15. Data: 2008-08-07 20:21:32
    Od: "nautAInter" <n...@i...net>

    Użytkownik "Tomek Renik" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
    o.pl...
    > Niestety to się rzadko zdarza, rekruterzy często dają tylko jedną
    > szansę na odebranie telefonu.

    Na zasadzie: nie lubię ludzi którzy mają pecha? ;)